שאלה
הרב יניב חניא ב ניסן, תשעג 13/03/2013.......................
שאלה:
מהוא גדר איסור ההיסתכלות בערוות האישה?
האים מדובר על המקום בלבד או גם על שער הערווה?
תשובה:
לרוב הדעות שאני מכיר מדובר על המקום עצמו בלבד ולא על השיער, כלומר אסור להסתכל במקום ממש, על השיער מותר.תשובות נוספות בנושא-בינו לבינה
1. התשובה היא כן, אני בדרך כלל כותב לאנשים לא להפוך את זה לדבר קבוע ורגיל בחיי האישות, אלא באקראי.קיום יחסי מין בזמן הריון
אין מגבלות על קיום יחסים בזמן ההריון, יחסי אישות הם לא רק לשם פריה ורביה אלא גם לשם הקשר בין איש אשתיחסים באור
באופן עקרוני יש הנחיה של חכמים שלא לקיים יחסים באור כדי שלא יסתכל באותו מקום. יש שמתירים לקיים באור יחסים בהריון
ובכן,
ישנן כמה אפשרויות, בעיקרן הן לקיים יחסים ללא כניסה לנרתיק. אם זה אפשרי מבחינתכם, ניתן לקתנוחה באישות
ישנה דעה בגמרא שתנוחת היא למעלה היא אסורה, או לפחות גורמת לפגם בוולד, לרוב הפוסקים אין בכך איסור של מין אוראלי
אם אתה ממש מאבד את החשק בגלל זה, אני לא יכול לאסור.
מצד שני, אני לא מבין מדוע מאבדים את החשק ב
שאלה:
מהוא גדר איסור ההיסתכלות בערוות האישה? האים מדובר על המקום בלבד או גם על שער הערווה?
תשובה:
לרוב הדעות שאני מכיר מדובר על המקום עצמו בלבד ולא על השיער, כלומר אסור להסתכל במקום ממש, על השיער מותר.תשובות נוספות בנושא-
בינו לבינה
1. התשובה היא כן, אני בדרך כלל כותב לאנשים לא להפוך את זה לדבר קבוע ורגיל בחיי האישות, אלא באקראי.
1. התשובה היא כן, אני בדרך כלל כותב לאנשים לא להפוך את זה לדבר קבוע ורגיל בחיי האישות, אלא באקראי.
קיום יחסי מין בזמן הריון
אין מגבלות על קיום יחסים בזמן ההריון, יחסי אישות הם לא רק לשם פריה ורביה אלא גם לשם הקשר בין איש אשת
אין מגבלות על קיום יחסים בזמן ההריון, יחסי אישות הם לא רק לשם פריה ורביה אלא גם לשם הקשר בין איש אשת
יחסים באור
באופן עקרוני יש הנחיה של חכמים שלא לקיים יחסים באור כדי שלא יסתכל באותו מקום. יש שמתירים לקיים באור
באופן עקרוני יש הנחיה של חכמים שלא לקיים יחסים באור כדי שלא יסתכל באותו מקום. יש שמתירים לקיים באור
יחסים בהריון
ובכן,
ישנן כמה אפשרויות, בעיקרן הן לקיים יחסים ללא כניסה לנרתיק. אם זה אפשרי מבחינתכם, ניתן לק
ובכן,
ישנן כמה אפשרויות, בעיקרן הן לקיים יחסים ללא כניסה לנרתיק. אם זה אפשרי מבחינתכם, ניתן לק
תנוחה באישות
ישנה דעה בגמרא שתנוחת היא למעלה היא אסורה, או לפחות גורמת לפגם בוולד, לרוב הפוסקים אין בכך איסור של
ישנה דעה בגמרא שתנוחת היא למעלה היא אסורה, או לפחות גורמת לפגם בוולד, לרוב הפוסקים אין בכך איסור של
מין אוראלי
אם אתה ממש מאבד את החשק בגלל זה, אני לא יכול לאסור.
מצד שני, אני לא מבין מדוע מאבדים את החשק ב
אם אתה ממש מאבד את החשק בגלל זה, אני לא יכול לאסור.
מצד שני, אני לא מבין מדוע מאבדים את החשק ב
עוד מהרב יניב חניא
עוד בנושא צניעות - בינו לבינה
עוד תוכן בשורש
כלכלה וכספים / מערכת שורש
קריאה ובדיחות / מי/ מהגולשים
MyTzadik / MyTzadik
אקטואליה / מערכת שורש
שיעורי תורה
תנך / דוד המלך
מוצרים