אביזרים וצעצועי מין
הרב יניב חניא טז כסליו, תשעג 30/11/2012.......................
שאלה:
בס''ד
מהי דעת הרב בשימוש באביזרים וצעצועי מין בזמן התשמיש? מותר? ראוי?
תודה
תשובה:
אני ממש נגד, חושב שזה לא ראוי ולא רצוי. בני הזוג צריכים ללמוד לענג זה את זה באופן עצמאי וללא עזרה מבחוץ. אם יש בעיות של ממש, עם הוכחות רפואיות, זה אפשרי, אבל אם לא לא אמורה להיות סיבה להשתמש בזה.תשובות נוספות בנושא-לנשואים בלבד
אני תמיד שבור שלזוג שאין בעיה אין שום מקום לשימוש באביזרי מין או מגבירי תשוקה או כל דבר דומה, התשוקהבינו לבינה
גם לדעת האוסרים זה רק כאשר אין בגדים, למעשה עם בגדים זה מותר. לגבי האיסור של היא למעלה מדובר רק ע
אישות כללי- תגובה
א. אני לא ממש יודע מה ניתן לומר על זה, אני תמיד משוכנע שדברים כאלו תלויים בסופו של דבר בנו, שאנחנו יאישות כללי
א. באופן עקרוני אי אפשר לומר שתנוחות שונות "אסורות" עם אשתך. חז"ל מגדירים שיש תנוחות מסויימות שהןשימוש המיטה
א. מותר רק במקרים מאוד מיוחדים, כשהיצר גובר ללא יכולת להתגבר וגם זה כשמחשיכים את המקום.
ב. מותר
שאלה:
בס''ד מהי דעת הרב בשימוש באביזרים וצעצועי מין בזמן התשמיש? מותר? ראוי? תודה
תשובה:
אני ממש נגד, חושב שזה לא ראוי ולא רצוי. בני הזוג צריכים ללמוד לענג זה את זה באופן עצמאי וללא עזרה מבחוץ. אם יש בעיות של ממש, עם הוכחות רפואיות, זה אפשרי, אבל אם לא לא אמורה להיות סיבה להשתמש בזה.תשובות נוספות בנושא-
לנשואים בלבד
אני תמיד שבור שלזוג שאין בעיה אין שום מקום לשימוש באביזרי מין או מגבירי תשוקה או כל דבר דומה, התשוקה
אני תמיד שבור שלזוג שאין בעיה אין שום מקום לשימוש באביזרי מין או מגבירי תשוקה או כל דבר דומה, התשוקה
בינו לבינה
גם לדעת האוסרים זה רק כאשר אין בגדים, למעשה עם בגדים זה מותר. לגבי האיסור של היא למעלה מדובר רק ע
אישות כללי- תגובה
א. אני לא ממש יודע מה ניתן לומר על זה, אני תמיד משוכנע שדברים כאלו תלויים בסופו של דבר בנו, שאנחנו י
א. אני לא ממש יודע מה ניתן לומר על זה, אני תמיד משוכנע שדברים כאלו תלויים בסופו של דבר בנו, שאנחנו י
אישות כללי
א. באופן עקרוני אי אפשר לומר שתנוחות שונות "אסורות" עם אשתך. חז"ל מגדירים שיש תנוחות מסויימות שהן
א. באופן עקרוני אי אפשר לומר שתנוחות שונות "אסורות" עם אשתך. חז"ל מגדירים שיש תנוחות מסויימות שהן
שימוש המיטה
א. מותר רק במקרים מאוד מיוחדים, כשהיצר גובר ללא יכולת להתגבר וגם זה כשמחשיכים את המקום.
ב. מותר
א. מותר רק במקרים מאוד מיוחדים, כשהיצר גובר ללא יכולת להתגבר וגם זה כשמחשיכים את המקום.
ב. מותר
עוד מהרב יניב חניא
עוד בנושא צניעות - בינו לבינה
עוד תוכן בשורש
קריאה ובדיחות / יבה רוזנבאום
קריאה ובדיחות / מעין יהודה
פוליטיקה / אל/ מהגולשים
תנך / דוד המלך
שיעורי תורה
ספרי חידושים-תנך / רב שמעון פרץ
מוצרים