זוגיות
הרב יניב חניא טו שבט, תשעט 21/01/2019.......................
שאלה:
לגבי שאלתי הקודמת. האם אפשר לקבל את המקור ההלכתי. תודה מראש
תשובה:
ב"בני שבע המידות", שמפורטים בשולחן ערוך בעיקר בסימן ר"מ (וגם בכמה מקומות האבן העזר), מופיעה אחת המידות- בני אנוסה. שפ]ירושו מי שמקיים יחסים עם אשתו ללא הסכמתה. על כך הוסיפו חכמים "בני אנוסת הלב", ועוד לא מעט מצבים של לא רק קיום יחסים אלא בכלל נגיעות וכו' בין בני הזוג.תשובות נוספות בנושא-שמירת הברית
אם הבנתי נכון את התאיור שלך (וברור שבמקרים כאלו לא קל לתאר במדוייק), לא מדובר על זרע לבטלה.
כשאיחסי אישות
לא הבנתי את השאלה, יחסים "אוראלחי" הכוונה ליחסים בפה? נכון?
אני לא חושב שזה אסור, אלא אם כן מביאה דרך איברים וכו
אכן, בפה יש שמתירים איך שהוא. אני לא אוהב את זה בכלל, אבל אם זה ממש ממש חשוב לך ואשתך מסכימה, אז אולצניעות וכדומה
א. לגבי השאלה הזו (הראשונה), אתה בטח יודע כבר שזה עניין שתלוי בהרבה מאוד דברים. כלומר- יש את ההלכה ה
שאלה:
לגבי שאלתי הקודמת. האם אפשר לקבל את המקור ההלכתי. תודה מראש
תשובה:
ב"בני שבע המידות", שמפורטים בשולחן ערוך בעיקר בסימן ר"מ (וגם בכמה מקומות האבן העזר), מופיעה אחת המידות- בני אנוסה. שפ]ירושו מי שמקיים יחסים עם אשתו ללא הסכמתה. על כך הוסיפו חכמים "בני אנוסת הלב", ועוד לא מעט מצבים של לא רק קיום יחסים אלא בכלל נגיעות וכו' בין בני הזוג.תשובות נוספות בנושא-
שמירת הברית
אם הבנתי נכון את התאיור שלך (וברור שבמקרים כאלו לא קל לתאר במדוייק), לא מדובר על זרע לבטלה.
כשא
אם הבנתי נכון את התאיור שלך (וברור שבמקרים כאלו לא קל לתאר במדוייק), לא מדובר על זרע לבטלה.
כשא
יחסי אישות
לא הבנתי את השאלה, יחסים "אוראלחי" הכוונה ליחסים בפה? נכון?
אני לא חושב שזה אסור, אלא אם כן מ
לא הבנתי את השאלה, יחסים "אוראלחי" הכוונה ליחסים בפה? נכון?
אני לא חושב שזה אסור, אלא אם כן מ
ביאה דרך איברים וכו
אכן, בפה יש שמתירים איך שהוא. אני לא אוהב את זה בכלל, אבל אם זה ממש ממש חשוב לך ואשתך מסכימה, אז אול
אכן, בפה יש שמתירים איך שהוא. אני לא אוהב את זה בכלל, אבל אם זה ממש ממש חשוב לך ואשתך מסכימה, אז אול
צניעות וכדומה
א. לגבי השאלה הזו (הראשונה), אתה בטח יודע כבר שזה עניין שתלוי בהרבה מאוד דברים. כלומר- יש את ההלכה ה
א. לגבי השאלה הזו (הראשונה), אתה בטח יודע כבר שזה עניין שתלוי בהרבה מאוד דברים. כלומר- יש את ההלכה ה