שלום הרב
הרב יניב חניא כז סיוון, תשעב 17/06/2012.......................
שאלה:
אני מרגיש קצת לא נעים עם השאלה..
אני ואישתי רוצים לנסות דברים חדשים בחיי האישות שלנו וראינו שמתירים לבצע ביאה דרך אברים..השאלה שלנו היא כזאת..אישתי רוצה לבצע בי מין אנאלי ורצינו לדעת האם זה מותר..מבחינתי מה שיגרום לאישתי סיפוק כל עוד הוא בגדר המותר אני מסכים לכך..השאלה מה ההלכה אומרת על מצב כזה..
תשובה:
היא רוצה לבצע בך מין אנאלי?
אני אולי לא בקי מספיק במושגים, מין אנאלי הוא מין מאחורה, בפי הטבעת, איך היא יכולה ל"בצע את זה בך"? אני כנראה לא מבין... תשובות נוספות בנושא-שלום הרב..
זה מורכב מעט-
א) מדבריך אני מבין שזה לא היה בכוונה ולכן זה לא יכול להיחשב להוצאת זרע לבטלה ממש,המשך בירור שאלה
יש כאן בלבול גדול- פעם אנחנו מדברים על ליקוק ונישוק אותו מקום ופעם על ליטוף, ליטוף מותר לכל הדעות, אבירור שאלה
זו כנראה היתה אי הבנה, בדרך כלל אני לא כותב ש"מותר" ללקק את אותו מקום אף פעם, אמנם יש דעות שעל פיהביאה לשם הנאה
מותר לקיים יחסים לשם ההנאה בלבד, גם כשהאישה בהריון וכדומה, למעשה יש חובה כזאת. לגבי הנושא השני- למרו
שאלה:
אני מרגיש קצת לא נעים עם השאלה.. אני ואישתי רוצים לנסות דברים חדשים בחיי האישות שלנו וראינו שמתירים לבצע ביאה דרך אברים..השאלה שלנו היא כזאת..אישתי רוצה לבצע בי מין אנאלי ורצינו לדעת האם זה מותר..מבחינתי מה שיגרום לאישתי סיפוק כל עוד הוא בגדר המותר אני מסכים לכך..השאלה מה ההלכה אומרת על מצב כזה..
תשובה:
היא רוצה לבצע בך מין אנאלי?אני אולי לא בקי מספיק במושגים, מין אנאלי הוא מין מאחורה, בפי הטבעת, איך היא יכולה ל"בצע את זה בך"? אני כנראה לא מבין...
תשובות נוספות בנושא-
שלום הרב..
זה מורכב מעט-
א) מדבריך אני מבין שזה לא היה בכוונה ולכן זה לא יכול להיחשב להוצאת זרע לבטלה ממש,
זה מורכב מעט-
א) מדבריך אני מבין שזה לא היה בכוונה ולכן זה לא יכול להיחשב להוצאת זרע לבטלה ממש,
המשך בירור שאלה
יש כאן בלבול גדול- פעם אנחנו מדברים על ליקוק ונישוק אותו מקום ופעם על ליטוף, ליטוף מותר לכל הדעות, א
יש כאן בלבול גדול- פעם אנחנו מדברים על ליקוק ונישוק אותו מקום ופעם על ליטוף, ליטוף מותר לכל הדעות, א
בירור שאלה
זו כנראה היתה אי הבנה, בדרך כלל אני לא כותב ש"מותר" ללקק את אותו מקום אף פעם, אמנם יש דעות שעל פיה
זו כנראה היתה אי הבנה, בדרך כלל אני לא כותב ש"מותר" ללקק את אותו מקום אף פעם, אמנם יש דעות שעל פיה
ביאה לשם הנאה
מותר לקיים יחסים לשם ההנאה בלבד, גם כשהאישה בהריון וכדומה, למעשה יש חובה כזאת. לגבי הנושא השני- למרו
מותר לקיים יחסים לשם ההנאה בלבד, גם כשהאישה בהריון וכדומה, למעשה יש חובה כזאת. לגבי הנושא השני- למרו
עוד מהרב יניב חניא
עוד בנושא צניעות - בינו לבינה
עוד תוכן בשורש
אקטואליה / מערכת שורש
פרשת שבוע / חיים דינוביץ
אמונה / מערכת שורש
ספרי חידושים-תנך / רב שמעון פרץ
שיעורי תורה
ספרי חידושים-תנך / רב רחמים דעי
מוצרים