המשך בירור שאלה
הרב יניב חניא ט סיוון, תשעב 30/05/2012.......................
שאלה:
לפני יומיים שאלתי את הרב בקשר לליטוף האיבר מין של אישתי שהרב כתב לי שזו אי הבנה וזה רק אם אנחנו באמת רוצים אבל הרב יכול לכתוב בחיפוש באתר בשאלה ליטוף למטה ולראות שהרב השיב לי במילה אחת מותר לכן אני מבקש אם כבוד הרב יכול לתת לי תשובה יותר מפורטת כיון שאני ואשתי כבר עשינו את זה פעם אחת ואני חושש שזה אולי איסור תודה גדולה מאד לכבוד הרב על העזרה וסליחה על הטירחה
תשובה:
יש כאן בלבול גדול- פעם אנחנו מדברים על ליקוק ונישוק אותו מקום ופעם על ליטוף, ליטוף מותר לכל הדעות, אף אחד לא אוסר, עם הפה (ליקוק, נישוק) יש שאוסרים. שאלת אותי על שניהם בשאלה הראשונה ולכן אני חושב הבלבול.תשובות נוספות בנושא-בירור שאלה
זו כנראה היתה אי הבנה, בדרך כלל אני לא כותב ש"מותר" ללקק את אותו מקום אף פעם, אמנם יש דעות שעל פיהביאה לשם הנאה
מותר לקיים יחסים לשם ההנאה בלבד, גם כשהאישה בהריון וכדומה, למעשה יש חובה כזאת. לגבי הנושא השני- למרוהכנסה מאחורה
זה מותר בלי קשר לנושא ההריון, על פי חז"ל ביאה מאחורה מותרת והיא נחשבת לביאה. לדעת הרמ"א זה אסור אבאישות
א. הנושא הזה אכן נתון במחלוקת מסויימת, לכאורה לדעת השולחן ערוך כל הוצאת זרע שלא ב"אותו מקום" תיחשב
שאלה:
לפני יומיים שאלתי את הרב בקשר לליטוף האיבר מין של אישתי שהרב כתב לי שזו אי הבנה וזה רק אם אנחנו באמת רוצים אבל הרב יכול לכתוב בחיפוש באתר בשאלה ליטוף למטה ולראות שהרב השיב לי במילה אחת מותר לכן אני מבקש אם כבוד הרב יכול לתת לי תשובה יותר מפורטת כיון שאני ואשתי כבר עשינו את זה פעם אחת ואני חושש שזה אולי איסור תודה גדולה מאד לכבוד הרב על העזרה וסליחה על הטירחה
תשובה:
יש כאן בלבול גדול- פעם אנחנו מדברים על ליקוק ונישוק אותו מקום ופעם על ליטוף, ליטוף מותר לכל הדעות, אף אחד לא אוסר, עם הפה (ליקוק, נישוק) יש שאוסרים. שאלת אותי על שניהם בשאלה הראשונה ולכן אני חושב הבלבול.תשובות נוספות בנושא-
בירור שאלה
זו כנראה היתה אי הבנה, בדרך כלל אני לא כותב ש"מותר" ללקק את אותו מקום אף פעם, אמנם יש דעות שעל פיה
זו כנראה היתה אי הבנה, בדרך כלל אני לא כותב ש"מותר" ללקק את אותו מקום אף פעם, אמנם יש דעות שעל פיה
ביאה לשם הנאה
מותר לקיים יחסים לשם ההנאה בלבד, גם כשהאישה בהריון וכדומה, למעשה יש חובה כזאת. לגבי הנושא השני- למרו
מותר לקיים יחסים לשם ההנאה בלבד, גם כשהאישה בהריון וכדומה, למעשה יש חובה כזאת. לגבי הנושא השני- למרו
הכנסה מאחורה
זה מותר בלי קשר לנושא ההריון, על פי חז"ל ביאה מאחורה מותרת והיא נחשבת לביאה. לדעת הרמ"א זה אסור אב
זה מותר בלי קשר לנושא ההריון, על פי חז"ל ביאה מאחורה מותרת והיא נחשבת לביאה. לדעת הרמ"א זה אסור אב
אישות
א. הנושא הזה אכן נתון במחלוקת מסויימת, לכאורה לדעת השולחן ערוך כל הוצאת זרע שלא ב"אותו מקום" תיחשב
א. הנושא הזה אכן נתון במחלוקת מסויימת, לכאורה לדעת השולחן ערוך כל הוצאת זרע שלא ב"אותו מקום" תיחשב
עוד מהרב יניב חניא
עוד בנושא צניעות - בינו לבינה
עוד תוכן בשורש
כלכלה וכספים / מערכת שורש
חיים מודרנים / יוסי שפנייר
ספרי חידושים-תנך / רב שמעון פרץ
מוסיקה / מערכת שורש
שיעורי תורה
אמונה / רב שמעון פרץ
מוצרים