ענייני אישות
הרב יניב חניא יח תשרי, תשעח 08/10/2017.......................
שאלה:
אם אפשר לא לחשוף את הפרטים שלי. אני שואל האם בזמן שמותרים ולא נמצאים ביחד במיטה אלא סתם בחדר או באמבטיה מותר שהאשה תחכך באבר להנאת האיש או להנאתה ולעצור כשזה מגיע לגירוי חזק שלא יצא שז"ל. והאם מותר לאשה לנשק או למצוץ את האבר. תודה רבה.
תשובה:
אם הזוג מותר, אז מותר לעשות את מה שתארת. זה חלק מהקרבה בין בני הזוג. כמובן שצריך להיזהר שלא יבוא לידי פליטת זרע, או אם מדובר במישהו רגיש במיוחד שזה לא יהיה גירוי גדול מידי, אבל זה.
לגבי נישוק או הכנסה לפה של האיבר, יש באתר המון תשובות על זה, אתה יכול לחפש לפי אוראלי או משהו דומה.
בכל מקרה- זה אכן מותר, צריך להשתדל לא להפוך את זה למשהו קבוע של תמיד, אלא משהו באקראי, אבל זה מותר.תשובות נוספות בנושא-המשך לשות הקודם של ביאה דרך איברים
בטור, לדוגמא, כתוב-
"ויכול לעשות עם אשתו מה שירצה בועל בכל עת שירצה ומנשק בכל אבר שירצה ובא עלביאה "דרך האיברים"
זה לא ממש הגדרה מדוייקת. "ביאה דרך איברים" כשמה כן היא- ביאה על איברי האשה שאינם "אותו מקום". זהביאה דרך איברים
כן, כל הרעיון של "ביאה דרך איברים זה הוצאת הזרע על גוף האשה ולא באותו מקום, זה מה שנקרא "דרך איבריהביאה בגופה
אם יוצאים מנקודת הנחה שמטרת הזרע היא רק לעבר את האשה, אז האמירה הזו נכונה. אולם ההנחה הזו איננה מוחל
שאלה:
אם אפשר לא לחשוף את הפרטים שלי. אני שואל האם בזמן שמותרים ולא נמצאים ביחד במיטה אלא סתם בחדר או באמבטיה מותר שהאשה תחכך באבר להנאת האיש או להנאתה ולעצור כשזה מגיע לגירוי חזק שלא יצא שז"ל. והאם מותר לאשה לנשק או למצוץ את האבר. תודה רבה.
תשובה:
אם הזוג מותר, אז מותר לעשות את מה שתארת. זה חלק מהקרבה בין בני הזוג. כמובן שצריך להיזהר שלא יבוא לידי פליטת זרע, או אם מדובר במישהו רגיש במיוחד שזה לא יהיה גירוי גדול מידי, אבל זה.לגבי נישוק או הכנסה לפה של האיבר, יש באתר המון תשובות על זה, אתה יכול לחפש לפי אוראלי או משהו דומה.
בכל מקרה- זה אכן מותר, צריך להשתדל לא להפוך את זה למשהו קבוע של תמיד, אלא משהו באקראי, אבל זה מותר.
תשובות נוספות בנושא-
המשך לשות הקודם של ביאה דרך איברים
בטור, לדוגמא, כתוב-
"ויכול לעשות עם אשתו מה שירצה בועל בכל עת שירצה ומנשק בכל אבר שירצה ובא על
בטור, לדוגמא, כתוב-
"ויכול לעשות עם אשתו מה שירצה בועל בכל עת שירצה ומנשק בכל אבר שירצה ובא על
ביאה "דרך האיברים"
זה לא ממש הגדרה מדוייקת. "ביאה דרך איברים" כשמה כן היא- ביאה על איברי האשה שאינם "אותו מקום". זה
זה לא ממש הגדרה מדוייקת. "ביאה דרך איברים" כשמה כן היא- ביאה על איברי האשה שאינם "אותו מקום". זה
ביאה דרך איברים
כן, כל הרעיון של "ביאה דרך איברים זה הוצאת הזרע על גוף האשה ולא באותו מקום, זה מה שנקרא "דרך איברי
כן, כל הרעיון של "ביאה דרך איברים זה הוצאת הזרע על גוף האשה ולא באותו מקום, זה מה שנקרא "דרך איברי
הביאה בגופה
אם יוצאים מנקודת הנחה שמטרת הזרע היא רק לעבר את האשה, אז האמירה הזו נכונה. אולם ההנחה הזו איננה מוחל
אם יוצאים מנקודת הנחה שמטרת הזרע היא רק לעבר את האשה, אז האמירה הזו נכונה. אולם ההנחה הזו איננה מוחל
עוד מהרב יניב חניא
עוד בנושא צניעות - בינו לבינה
עוד תוכן בשורש
מוסיקה / מערכת שורש
פרשת שבוע / ב אלעזר שנקר
חיים מודרנים / נה/ מהגולשים
דירה נאה / תבי דירה נאה
שיעורי תורה
אמונה / רב יניב חניא
מוצרים