ביאה לשם הנאה
הרב יניב חניא כג אייר, תשעב 15/05/2012.......................
שאלה:
שלום רציתי לשאול אם מותר לי לשמש עם אשתי לשם הנאה בלבד ב.אשתי בהריון והיא משגעת אותי שהיא רוצה שאני יוצא זרע על הגוף שלה ולא בנרתיק אלא רק למרוח אותו עליה רציתי לדעת מה לעשות במצב כזה
תשובה:
מותר לקיים יחסים לשם ההנאה בלבד, גם כשהאישה בהריון וכדומה, למעשה יש חובה כזאת. לגבי הנושא השני- למרות שיש כאלה שמתירים "ביאה דרך אברים" כפי שזה מכונה, לי קשה מאוד להתיר את זה בסגנון שאתה מתאר, של למרוח וכדומה, זה נראה לי וולגרי ולא מתאים. אם אתם ממש ממש רוצים וזה מה שיגרום לכם הנאה, אחרי החשיבה שתעשו אם זה אכן נכון וכו', אי אפשר ממש לאסור את זה.תשובות נוספות בנושא-הכנסה מאחורה
זה מותר בלי קשר לנושא ההריון, על פי חז"ל ביאה מאחורה מותרת והיא נחשבת לביאה. לדעת הרמ"א זה אסור אבאישות
א. הנושא הזה אכן נתון במחלוקת מסויימת, לכאורה לדעת הרמ"א כל הוצאת זרע שלא ב"אותו מקום" תיחשב להוצמשחק מקדים
אני לא מבין את הביטוי "משחק מקדים". אם כוונתך לרגעים שלפני התשמיש עצמו, מה שקרוי בפוסקים ה"ריצויq
שאלה:
שלום רציתי לשאול אם מותר לי לשמש עם אשתי לשם הנאה בלבד ב.אשתי בהריון והיא משגעת אותי שהיא רוצה שאני יוצא זרע על הגוף שלה ולא בנרתיק אלא רק למרוח אותו עליה רציתי לדעת מה לעשות במצב כזה
תשובה:
מותר לקיים יחסים לשם ההנאה בלבד, גם כשהאישה בהריון וכדומה, למעשה יש חובה כזאת. לגבי הנושא השני- למרות שיש כאלה שמתירים "ביאה דרך אברים" כפי שזה מכונה, לי קשה מאוד להתיר את זה בסגנון שאתה מתאר, של למרוח וכדומה, זה נראה לי וולגרי ולא מתאים. אם אתם ממש ממש רוצים וזה מה שיגרום לכם הנאה, אחרי החשיבה שתעשו אם זה אכן נכון וכו', אי אפשר ממש לאסור את זה.תשובות נוספות בנושא-
הכנסה מאחורה
זה מותר בלי קשר לנושא ההריון, על פי חז"ל ביאה מאחורה מותרת והיא נחשבת לביאה. לדעת הרמ"א זה אסור אב
זה מותר בלי קשר לנושא ההריון, על פי חז"ל ביאה מאחורה מותרת והיא נחשבת לביאה. לדעת הרמ"א זה אסור אב
אישות
א. הנושא הזה אכן נתון במחלוקת מסויימת, לכאורה לדעת הרמ"א כל הוצאת זרע שלא ב"אותו מקום" תיחשב להוצ
א. הנושא הזה אכן נתון במחלוקת מסויימת, לכאורה לדעת הרמ"א כל הוצאת זרע שלא ב"אותו מקום" תיחשב להוצ
משחק מקדים
אני לא מבין את הביטוי "משחק מקדים". אם כוונתך לרגעים שלפני התשמיש עצמו, מה שקרוי בפוסקים ה"ריצויq
אני לא מבין את הביטוי "משחק מקדים". אם כוונתך לרגעים שלפני התשמיש עצמו, מה שקרוי בפוסקים ה"ריצויq
עוד בנושא צניעות - בינו לבינה
עוד תוכן בשורש
דירה נאה / מערכת שורש
קריאה ובדיחות / ברים מקשיבים
חינוך / רב יוני לביא
קריאה ובדיחות / מעין יהודה
שיעורי תורה
פנימיות / ננאל רוזנברג
מוצרים