close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חשוב לדעת לפני שבוחרים סוכנות ביטוח

מערכת שורשיד אב, תשפד18/08/2024

בחירת סוכנות ביטוח זו ללא כל ספק אחת הבחירות החשובות ביותר שנעשה. לכן עלינו להבין איך להבדיל בין סוכנות ביטוח מומלצת, לבין סוכנות שנעדיף להימנע ממנה

תגיות:
אדם עושה ביטוח רכב במחשב
צילום: freepik
בימינו פועלות לא מעט חברות ביטוח שונות. חלק מהן נחשבות לטובות ואמינות, אך גם קיימות לא מעט שאינן בחירה כה מומלצת. ובכן, בחירת סוכנות ביטוח זו ללא כל ספק אחת הבחירות החשובות ביותר שנעשה. לכן עלינו להבין איך להבדיל בין סוכנות ביטוח מומלצת, לבין סוכנות שנעדיף להימנע ממנה. אז איך בוחרים סוכנות, ועל מה חשוב לשים דגש? על כך ועוד נסביר לכם במהלך הכתבה הבאה שאתם עומדים לקרוא.

שקל - סוכנות הביטוח שלכם, לאתר הראשי https://www.shekelgroup.co.il/

בחירת סוכנות ביטוח - קריטריונים חשובים
• איכות השירות - איכות השירות היא חלק בלתי נפרד מבחירת סוכנות. תמיד נרצה לבחור אך ורק סוכנות אמינה, שנוכל לסמוך עליה ועל איכות השירות שלה. זה בא לידי ביטוי ביכולת ובהכשרה של הצוות בין היתר. ככל שנוצר אצלנו רושם כי סוכני הביטוח מקצועיים - כך סביר להניח שמדובר בסוכנות אמינה.
• מגוון שירותים - על מנת לייעל תהליכים ככל הניתן, תמיד נרצה לבחור סוכנות שמציעה מגוון שירותים. ריכוז של נותני השירות שלנו עוזר לנו, לא רק מבחינת יעילות - אלא גם בצמצום עלויות. לכן, תמיד נעדיף לעבוד עם סוכנות המציעה מגוון שירותים.
• זמינות - כמו בחירת כל נותן שירות אחר, תמיד נרצה לבחור סוכנות לפי הזמינות שלה. תמיד נעדיף לבחור סוכנות שנוכל להיות בטוחים כי תהיה זמינה עבורינו עבור כל תרחיש. הרי לא נרצה להגיע למצב בו אנו מתמודדים עם אירוע ביטוחי אך הסוכנות אינה זמינה. היום ניתן ליצור קשר עם הסוכנויות המובילות במגוון דרכים. בדרך כלל ניתן לעשות זאת דרך מוקד, אך לא מעט סוכנויות בוחרות להפעיל גם אפליקציה.

השוואת מחירים עבור בחירת סוכנות ביטוח
אחד הנושאים המשמעותיים בעת בחירת סוכנות הוא כמובן העניין של המחיר. תמיד נרצה להשוות את עלות השירותים בסוכנות לסוכנויות אחרות. נכון, יש עוד לא מעט פרמטרים מלבד המחיר כמו זמינות, אמינות ורוחב כיסוי היקפי. אמנם, אין זה אומר כי אין מקום לצרכנות חכמה, נהפוך הוא. תמיד נרצה לבחור פוליסה משתלמת ככל הניתן. לשם כך נצטרך לערוך השוואה מעמיקה לפני שנבחר סוכנות מומלצת.

מה להכין לפגישה?
אם הצלחתם להגיע אל הבחירה הנכונה - הגיע הזמן להתכונן לפגישה. לפני הפגישה, מומלץ לעיין במערכת 'הר הכסף' על מנת לראות את כלל הביטוחים שיש לכם. חשוב להדגיש כי ניתן לראות באתר את כל המוצרים הפיננסיים - ולא כמה נצבר עד כה. מעבר לכך, חשוב לעיין בביטוחים הנוכחיים, כך שתוכלו לוודא לפני הפגישה כי אין כפילויות מיותרות. בשלב זה גם ניתן להחליט האם אתם מעוניינים במוצרים פיננסיים נוספים. על ידי ביצוע כל אחד מהשלבים הללו, נוכל להיות הרבה יותר ממוקדים לקראת בחירת הסוכנות. כך בין היתר נוכל להימנע מרכישת מוצרים פיננסיים שאינם רצויים.
הוסף תגובה
אדם עושה ביטוח רכב במחשב
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה