close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה הפך את טויוטה קורולה למשפחתית הנמכרת ביותר בעולם

מערכת שורשיג תמוז, תשעח26/06/2018

כבר יותר מעשר שנים הטויוטה קורולה הכי המכונית הכי נמכרת, וכשנדרשים לשאלה למה, בעצם? התשובה היא: כי זו מכונית שנותנת לנהגים בדיוק את מה שהם רוצים

תגיות:
DM_03242016_0616
צילום: storyblocks
שיחה על מכוניות משפחתיות מעלה בדרך כלל פיהוק. לרוב מדובר במכוניות אמינות ובטיחותיות, אבל לא ממש מסעירות. אם תרצו, כמו להשוות בין נעלי הבית האהובות והנוחות שלכם לנעלי עקב מסעירות. טויוטה קורולה הפכה את כל הכללים והמוסכמות כשפרצה אל השוק בשנת 1996. היא היתה פרועה, צעירה ומגניבה למרות ההגדרה שלה כ"משפחתית", ומהר מאד עקפה את כל הרכבים שכיכבו ברשימות הרכבים הכי נמכרים בעולם. כבר יותר מעשר שנים הטויוטה קורולה הכי המכונית הכי נמכרת, וכשנדרשים לשאלה למה, בעצם? התשובה היא: כי זו מכונית שנותנת לנהגים בדיוק את מה שהם רוצים. חדשנות ומגניבות צעירה ושובבה מצד אחד, ובטיחות + יציבות מצד שני. בדיוק מה שאנחנו מחפשים בבת/בן זוג שלנו. סליחה, במכונית שלנו.

זריזה וגמישה מצד אחד, אחראית ובטיחותית מצד שני
טויוטה קורולה היא מכונית שמשלבת את שני העולמות שהכי קשה למזג ביחד: נעורים ובגרות. מצד אחד, מכונית שמזנקת בקלילות של נערה ומאיצה מאפס למאה תוך אחת עשרה שניות, מתנהגת על הכביש כמו נמרה צעירה אבל גם נוהגת בשיקול דעת ובולמת את הנהג אם הוא מתפרע מדי. במילים אחרות, זאת המכונית המושלמת למי שמרגיש צעיר, נראה צעיר ומתנהג צעיר, אבל כבר יש לו אחריות כמו ילדים, סדרי עדיפויות ועוד. למתעניינים: טויוטה קורולה קיבלה ציון מושלם במבחן הריסוק: חמישה כוכבים.

עיצוב מדליק וזורם מצד אחד, רוחב שמאפשר להכניס את כל המשפחה מצד שני
גם בפן העיצובי, במיוחד זה של דגם טויוטה קורולה החדשה, מגיעות מחיאות כפיים לצוות העיצוב. עיצוב חיצוני דינאמי המזכיר פנתר שנייה לפני הזינוק, ריפודים משולבים בעור רך איכותי, ג'אנטיים יוקרתיים, קישוטי ניקל לדלתות, צג נתונים גדול, מסך מגע, פנסי לד ועוד. מבחינת הנוחות, טויוטה קורולה היא רכב משפחתי לכל דבר: העיצוב הפנימי מייצר רוחב שבעזרתו ניתן להושיב בנוחות במושב האחורי שלושה נוסעים, ויש מקום גם להכניס מושב בטיחות מבלי להצטופף. תא המטען רחב דיו להכיל עגלה וגם תיקים (והרי כל הורה יודע שיציאה לטיול עם פעוטות דורשת להביא אתכם חצי בית כמעט). גם מבחינה כספית, טויוטה קורולה חוסכת לכם כסף: צריכת הדלק שלה עומדת על 13.7 לק"מ בתוך העיר, ו – 17.9 בממוצע כולל נסיעות בינעירוניות. המחיר שלה יציב, ויש לה שוק ענק: גם אם אתם תחליטו עוד שלוש שנים למכור אותה, תוכלו לעשות זאת במהירות ובלי להפסיד כסף.

טויוטה קורולה 2018 – חידושים מדליקים ומצילי חיים
אם אתם מחפשים טויוטה קורולה חדשה, תשמחו לשמוע שדגמי 2018 מגיעים מאובזרים לגמרי: צג נגיעה גדול, מצלמת רוורס, התרעות לגבי חפצים / אנשים / מכוניות קרובים מדי (מה שמאפשר להחנות ברוורס וגם לא ברוורס בלי לדפוק את האוטו), מערכת בטיחות אוטונומית – הכי טובה שיש כרגע בשוק מערכות הבטיחות. מערכת סיוע לזינוק בעליה, מערכת להגנה מפני צליפת שוט (שעלולה לקרות כתוצאה מבלימה פתאומית וחזקה מדי) מערכת בטיחות שמתריעה כשיש סטייה מנתיב, כשמתקרבים במהירות רבה מדי למכונית ממול, בלימה אוטונומית כשהמערכת מזהה שהנהג לא עירני וקרוב מדי לרכב או להולך רגל, מערכת שמחליפה בין אורות רגילים לאורות גבוהים, ושימו לב לזה: מערכת שיודעת לקרוא תמרורים.
הוסף תגובה
DM_03242016_0616
צילום: storyblocks
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה