close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים להשכרת רכב בישראל

מערכת שורשכ סיוון, תשפד26/06/2024

אנו בחברת freesbe נשמח לספק לכם מגוון רחב של רכבים להשכרה, המגיעים מיצרניות הרכב המובילות ביותר בשוק. תוכלו לבחור את סוג הרכב המתאים ביותר לצרכים ולהעדפות שלכם

תגיות:
רכב צעצוע על נייר
צילום: freepik
אין ספק כי
רכב צעצוע על נייר
צילום: freepik
השכרת רכב בישראל יכולה להתאים למגוון רחב של שימושים שונים, בין אם אתם זקוקים לרכב למעבר דירה, או לחילופין, לטיול משפחתי. רכב שכור יכול להוות את הפתרון המושלם למגוון רחב של מצבים שונים, כולל יום פגישות בתל אביב, נסיעה לצורכי עבודה לעיר אחרת, או לחילופין, טיול מהנה עם החברים ברחבי הארץ. רכב שכור יכול להתאים לכל מי שאינו מעוניין להסתמך על התחבורה הציבורית, מאחר וידוע כי האוטובוסים והרכבות בארץ עלולים להתעכב או כלל לא להגיע. לכן אם אין לכם רכב פרטי, רכב שכור יכול לאפשר לכם הגעה נוחה לכל מקום, ללא שום צורך בהמתנה מייגעת לאוטובוס. כמו כן, השכרת רכב יכולה להתאים גם לכל מי שמגיע לארץ לצורך חופשה או עבודה, מאחר והוא יאפשר לכם להתנייד בצורה חופשית, בזמן שנוח לכם.

רכב שכור יכול להוות את הפתרון המושלם במידה ואתם מעוניינים לנסוע ליעד מרוחק, גם אם אתם מחזיקים ברכב פרטי. במידה והרכב שלכם ישן, או לחילופין, אתם מעדיפים לשמור עליו ולמנוע בלאי מיותר, עדיף שתשכרו רכב חדיש ומאובזר. תוכלו לבחור מבין מבחר רחב של רכבים שכורים, המגיעים מכל הסוגים האפשריים ומכל היצרניות המובילות ביותר בעולם. זוהי ההזדמנות שלכם ליהנות מנסיעה ברכב מרווח ומאובזר, דבר שישדרג את הנסיעה עם הילדים ויבטיח לכם חופשה מוצלחת ונעימה יותר. רכב שכור יהיה תמיד בטיחותי ומתוחזק, כך שהסיכוי שלכם להיתקע בצידי הדרך יהיה נמוך במיוחד. כמו כן, תוכלו לפנות לשירות הלקוחות בכל שעה ולקבל מענה מהיר ויעיל לכל שאלה ולכל בעיה או תקלה ברכב.

טיפים ששווה להכיר לפני ששוכרים רכב בארץ
  • מבחר הרכבים להשכרה רחב ומגוון במיוחד, כך שתוכלו לבחור את הרכב המושלם ביותר לצרכים ולמטרות שלכם. מומלץ להבין מראש מהם הצרכים הרלוונטיים עבורכם, במטרה לבחור את הרכב האידיאלי. למשל, אם הרכב מיועד בעיקר לשימוש בעיר, עדיף לבחור ברכב מיני או סופר מיני, שיקל על חיפוש החניה. לעומת זאת, אם המטרה היא לשכור רכב לצורך טיול משפחתי לאילת, עדיף לבחור ברכב פנאי גדול ומרווח, שיאפשר נסיעה נוחה יותר ומרחב רב לאחסון הציוד האישי שלכם.
  • חשוב לבחור רכב בהתאם לתקציב העומד לרשותכם, תוך כדי התחשבות בהוצאות הדלק, ביטול ההשתתפות העצמית והרחבת הכיסוי הביטוחי במידת בצורך. הרכבים המוצעים על ידי חברות ההשכרה מגיעים בטווח רחב של מחירים, לכן חשוב להבין מראש מהן הגבלות התקציב שלכם. כדאי לזכור כי ככל שמועד ההשכרה ארוך יותר, כך התשלום היומי יהיה נמוך יותר.
  • שימו לב לתנאים ולהגבלות השימוש ברכב, המצוינים באופן ברור בהסכם ההשכרה. מומלץ לשים לב גם לאותיות הקטנות, במטרה למנוע אי נעימות בהמשך הדרך. רוב חברות ההשכרה מספקות את הרכב עם טנק דלק מלא, כך שיש להחזיר את הרכב עם טנק מלא, על מנת להימנע מקנסות. כמו כן, רוב החברות מחייבות החזרה של רכב נקי, לכן חשוב לשמור על הניקיון. שימו לב גם להגבלת הגיל של הנהג ולכמות הנהגים הרשאים לנהוג ברכב.
  • ניתן להחזיר את הרכב בנקודות החזרה שונות, לכן תוכלו להימנע מבזבוז זמן ולתכנן בצורה יעילה יותר את הנסיעה שלכם. רק שימו לב לשעת ההחזרה, מאחר ואיחור במועד ההחזרה יגרור קנסות או חיוב של יום נוסף. ברוב המקרים תצטרכו להחזיר את הרכב בשעה שבה לקחתם אותו, לכן מומלץ לתכנן זאת מראש, במטרה להימנע מהוצאות מיותרות.
  • מומלץ לבצע בדיקה מקיפה של הרכב עם נציג של חברת ההשכרה ולתעד באופן מלא את מצב הרכב. כדאי לצלם כל שריטה וכל נזק שנגרם לפח של הרכב וכמובן לתעד גם נזק לריפודים, לכלוך וכדומה. הדבר יחסוך לכם אי הבנות במועד החזרת הרכב.
  • רוב חברות ההשכרה דורשות סכום כסף מסוים כביטחון להחזרת הרכב במצב תקין. יש לוודא כי אתם מקבלים את הכסף בחזרה עם החזרת הרכב וכמובן לעבור היטב על התקנון, כדי למנוע קנסות ותשלומים מיותרים.
  • כדאי לדעת כי חברות ההשכרה השונות מציעות כיסוי ביטוחי משתנה לרכבים השכורים, לכן יש לוודא כי הכיסוי הכלול במחיר ההשכרה מספיק לכם. בחלק מהמקרים עדיף לרכוש כיסוי ביטוחי נוסף, על מנת להבטיח לעצמכם שקט נפשי. כמו כן, שימו לב לגובה ההשתתפות העצמית במקרה של תאונה או גניבה של הרכב. כדאי לבדוק את האפשרות לביטול ההשתתפות העצמית, במטרה לצמצם סיכונים.

    רוב חברות ההשכרה יספקו לכם אביזרים שונים לרכב, כגון כיסא תינוק, מערכת GPS ואביזרים נוספים בתוספת תשלום.
  • חלק מחברות ההשכרה מגבילות את כמות הקילומטרים היומית, לכן כדאי לבדוק זאת מראש. במידה ואתם יודעים כי תצטרכו לחרוג מכמות הקילומטרים המוגדרת, כדאי לבחון מראש אפשרויות השכרה משתלמות יותר. חריגה ממספר הקילומטרים המוגדר בהסכם ההשכרה יגרור חיוב נוסף.

לסיכום
מעוניינים בהשכרת רכב ? אנו בחברת freesbe נשמח לספק לכם מגוון רחב של רכבים להשכרה, המגיעים מיצרניות הרכב המובילות ביותר בשוק. תוכלו לבחור את סוג הרכב המתאים ביותר לצרכים ולהעדפות שלכם, בין אם מדובר על רכב פנאי, רכב מנהלים, מיני וואן או רכב מיני לנהיגה בעיר. היועצים שלנו ישמחו להציע לכם ייעוץ והכוונה, על מנת לוודא כי הרכב הנבחר יוכל לשמש אתכם בצורה היעילה והמוצלחת ביותר. לקבלת ייעוץ ומידע נוסף, צרו קשר!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה