close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים ומידע על התנהלות עם כסף בחול

מערכת שורשכט תמוז, תשפד04/08/2024

יש לנהל את הכספים בצורה חכמה ובטוחה במהלך טיול בחו"ל, במהלך נסיעת עסקים, אם תטוסו לבקר משפחה או כל דבר אחר

תגיות:
כסף בחול
צילום: pexels
אם
כסף בחול
צילום: pexels
אתם מחפשים טיפים או אפילו מידע על התנהלות בצורה נכונה עם כסף בחו"ל, יש לנו הרבה לספר לכם מתוך לא מעט ניסיון אישי. רגע לפני שמזנקים על מטוס בנתב"ג, הנה כמה דגשים פיננסיים, ברמת ההתנהלות שלכם, שאנחנו ממליצים לקחת בחשבון – קראו כאן >>

קודם כל, בואו נדבר על ההכנות לפני הנסיעה
כאשר מדברים על הכנות לפני נסיעה לחו"ל, קודם כל צריך לציין את העניין של החלפת כסף מראש. בין אם אתם טסים ליוון, קפריסין, אירופה או כל יעד אחד, מומלץ מאוד להמיר חלק מהכסף למטבע המקומי לפני הנסיעה. אם תעשו את זה מראש, תוכלו לחסוך לעצמכם את העצבים הכרוכים בהמרות במחירים גבוהים בשדות תעופה או במקומות תיירותיים. לא רק שזה יקר יותר, זה גם מעצבן, ככה שחבל להכניס את עצמכם לפינה הזאת.

דבר נוסף שאנחנו רוצים להרחיב לגביו, בהקשר של הכנות מראש, תבדקו תמיד את העמלות של כרטיסי האשראי שלכם מול הבנק. תוודאו עם הבנק או עם חברת כרטיסי האשראי מהן העמלות הכרוכות בשימוש בכרטיס בחו"ל, במיוחד בעמלות על משיכת כספים מכספומטים. אגב, אם אתם משתמשים בארנק דיגיטלי, ייתכן שתוכלו לחסוך לעצמכם את כל הנושא של העמלות, שווה בדיקה. ראו טיפים להתנהלות עם כסף בחו"ל או המשיכו לקרוא כאן.

בטיחות וניהול סיכונים עם הכסף בחו"ל
בואו נדבר רגע על שמירה על פרטי כרטיס האשראי שלכם. ידוע לכם שאסור למסור את פרטי הכרטיס בטלפון או בדוא"ל לאף גורם כזה או אחר? במיוחד בימינו, בעוד שאיומי הסייבר בעולם נרחבים ומבעבעים, חשוב לשמור את הכרטיס במקום בטוח ולהשתמש בו רק במקומות מהימנים. כמו כן, כאשר מדובר על ניהול נכון של סיכונים, מישהו חייב לציין את הנושא של ביטוח נסיעות לחו"ל. בפועל, אין התנהלות פיננסית יותר חכמה מאשר רכישת ביטוח נסיעות. לכן, שימו לב לדגשים הבאים:
· חשוב לרכוש ביטוח נסיעות שיכסה מקרים כמו גניבה, אובדן או אפילו פציעה המצריכה הוצאות רפואיות לא מבוטלות.
· מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל אשר מכסה ביטול בתי מלון ורכבים שכורים, כי אם אין ביטוח נסיעות שמכסה את זה, עלויות הביטול יכולות להיות משמעותיות.
· אנו ממליצים לרכוש ביטוח נסיעות הכולל הטסת חירום לישראל חלילה במקרה הצורך, כי הטסות מהסוגים האלה עולות הון תועפות.
· מומלץ להזמין ביטוח נסיעות אשר כולל גם כיסוי כבודה אישית וציוד יקר ערך, בין אם מדובר על לפטופ יקר, טלפון או אפילו שעון יד מבית מותג כלשהוא.

בסיכומו של דבר, אם תשמרו על הכללים שריכזנו כאן עבורכם, הם יוכלו לעזור לכם לנהל את הכספים בצורה חכמה ובטוחה במהלך טיול בחו"ל, במהלך נסיעת עסקים, אם תטוסו לבקר משפחה או כל דבר אחר.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה