close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המשפחתיות הפופולריות ביותר בשוק רכב יד שנייה

מערכת שורשכג תמוז, תשפד29/07/2024

מכונית משפחתית יד שנייה יכולה לחסוך לכם הן בעלויות הרכב והן בעלויות הביטוח ובעלויות האגרה השנתית. מדובר על רכב שיחסוך לכם את ירידת הערך החדה האופיינית לרכבים חדשים

תגיות:
אשה קונה רכב
צילום: freepik

אם גם אתם מתעניינים ברכישת רכב משפחתי יד שנייה, כדאי שתקראו את המאמר הזה! משפחות רבות מתעניינות ברכישת מכונית משפחתית יד שנייה, מאחר ומחירי הרכבים בארץ עלולים להיות גבוהים למדי. שוק הרכבים המשומשים בארץ נחשב לגדול ומפותח, לכן כל משפחה יכולה למצוא את הרכב האידיאלי ביותר עבורה. היום ניתן למצוא רכבי יד שנייה מכל הסוגים והדגמים, כולל רכבים המכילים 7 מושבים, רכבים גדולים ומרווחים, רכבים המאופיינים במערך בטיחות מתקדם ואיכותי וכמובן רכבים חסכוניים בדלק. לכן חשוב להבין מהם הקריטריונים החיוניים עבורכם, במטרה לבחור את הרכב המושלם לצרכים שלכם, תוך כדי

אשה קונה רכב
צילום: freepik
התחשבות בתקציב המשפחתי.

מכונית משפחתית יד שנייה יכולה לחסוך לכם הן בעלויות הרכב והן בעלויות הביטוח ובעלויות האגרה השנתית. מדובר על רכב שיחסוך לכם את ירידת הערך החדה האופיינית לרכבים חדשים ואף יתרום לשמירה על איכות הסביבה. במאמר זה נציג בפניכם את המשפחתיות הפופולריות ביותר בשוק ונציג את היתרונות והייחודיות שלהן.

ניסאן סנטרה
ניסאן סנטרה הינה רכב משפחתי מעוצב ומאובזר במיוחד, הידוע בהתנהגות הכביש המוצלחת שלו. הדור ה-8 של ניסאן סנטרה מגיע עם קו עיצוב נועז, הכולל חזית אגרסיבית ואפשרות לצביעה דו גוונית. סביבת הנהג כוללת חומרים איכותיים ועיצוב מושקע, התורמים לאווירה הנעימה בחלל הרכב. היא מגיעה עם מנוע בנזין אטמוספרי בנפח של 2.0 ליטר המפיק 149 כ"ס, המספק ביצועים נאים של 8.8 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. הרכב מגיע עם מערכות בטיחות מתקדמות, כולל מערכת בלימה אוטונומית (כולל בנסיעה ברוורס), ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעה על סטייה מנתיב. המרחב מלפנים טוב, מושב הנהג נוח, נוחות הנסיעה מספקת והתנהגות הכביש טובה.

טויוטה קורולה
טויוטה קורולה נחשבת למשפחתית מוצלחת, הידועה בצריכת הדלק החסכונית שלה – 22.7 ק"מ לליטר. מדובר על רכב אמין, הנהנה ממוניטין איכותי, עיצוב מוצלח ונוחות נסיעה טובה למדי. טויוטה קורולה הינה רכב היברידי, המבוסס על הפלטפורמה החדשה של היצרנית - TNGA. היא מגיעה עם מנוע בנזין בנפח של 1.8 ליטר ומנוע חשמלי עוצמתי, המספקים יחדיו 140 כ"ס. העיצוב של הרכב חדשני ומרשים, בזכות הנדסת האנוש הטובה וסביבת הנהג המושקעת. המרחב לנוסעים מרווח מלפנים ומאחור ותא המטען מגיע בנפח מפנק של 471 ליטר. הביצועים יעילים ומוצלחים, התנהגות הכביש טובה ונוחות הנסיעה מוצלחת ומהנה. הרכב מגיע עם היצע מתקדם של מערכות בטיחות חדשניות, כולל מערכת בלימה אוטונומית, מערכת לתיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

יונדאי יוניק
יונדאי יוניק הינה משפחתית חסכונית בדלק - 23.7 ק"מ לליטר. הרכב מאופיין בהתנהגות כביש בטוחה ומוצלחת, אחריות ארוכה של היבואן ואבזור עשיר ומתקדם. מדובר על רכב היברידי, הנחשב לפופולארי במיוחד בקרב משפחות. הוא מגיע עם מנוע בנזין אטמוספרי בנפח של 1.6 ליטר המפיק 105 כ"ס, בשילוב עם מנוע חשמלי המייצר 43.5 כ"ס נוספים. ההספק הכולל של יונדאי יוניק עומד על 141 כ"ס, המובילים לביצועים מרשימים וזריזים במיוחד. העיצוב של הרכב חדשני ומודרני, בזכות חזית אגרסיבית ותאורת לד מרשימה. סביבת הנהג מכילה חומרים איכותיים והיא מאופיינת בעיצוב מושקע ומוצלח. התנהגות הכביש טובה למדי ובידוד הרעש מוצלח.

רנו מגאן
רנו מגאן הינו רכב ספורטיבי – משפחתי קומפקטי, המתאים למשפחות המעוניינות ברכב בעיצוב מרשים וביצועים מוצלחים. צריכת הדלק של הרכב עומדת על 11.6 ק"מ לליטר והוא כולל תא מטען גדול ונוח לשימוש. העיצוב של רנו מגאן נאה במיוחד הן מבפנים והן מבחוץ והרכב מספק מרחב מרווח לנוסעים ולנהג. הוא מגיע עם מנוע בנזין טורבו בנזין בנפח של 1.8 ליטר המפיק 280 כ"ס, המבטיחים ביצועים נאים ומרשימים של 5.8 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. אחיזת הכביש מצוינת, ההיגוי בכבישים מפותלים מעולה ואיכות הנסיעה טובה ונעימה. הרכב מגיע עם אבזור עשיר ומודרני, הכולל תאורת לד מלאה, בקרת אקלים, מפתח חכם, מחוונים מוקרנים ועוד.

סקודה אוקטביה
סקודה אוקטביה הינה משפחתית שימושית במיוחד, הנהנית מסביבת נהג נעימה וחדשנית, מרחב רב לנוסעים ולמטען, ביצועים מרשימים וצריכת דלק חסכונית של 19.2 ק"מ לליטר. הרכב מגיע עם תא מטען ענק בנפח של 600 ליטר בגרסת הסדאן ו-640 ליטר בגרסת הסטיישן, דבר שיכול להוות יתרון משמעותי לרוב המשפחות. סקודה אוקטביה מגיעה עם מנוע בנזין מוגדש בנפח של 1.0 ליטר המספק 110 כ"ס, או בגרסה עוצמתית יותר – מנוע בנפח של 1.5 ליטר המספק 150 כ"ס. אופציה מוצלחת יותר כוללת מנוע דיזל בנפח של 2.0 ליטר המספק 150 כ"ס, או לחילופין, גרסה היברידית נטענת הכוללת מנוע טורבו בנפח של 1.4 ליטר המספק 204 כ"ס. בנוסף קיימות גרסאות ספורטיביות, המגיעות עם מנוע בנזין או יחידת הנעה היברידית נטענת, המפיקות 245 כ"ס.

משפחתיות פופולריות יד שנייה - רק עם freesbe!
מחפשים מכונית משפחתית יד שנייה? אנו בחברת freesbe נשמח לסייע ולייעץ לכם בבחירת הרכב המושלם ביותר עבורכם! אנו מחזיקים במלאי עצום של רכבים חדשים ומשומשים, המגיעים מהיצרניות המובילות ביותר בשוק. היועצים שלנו ישמחו לספק לכם ייעוץ והכוונה בבחירת הרכב העונה על כל הצרכים שלכם, לצד עמידה בתקציב שלכם. אנו מציעים מגוון רחב של מסלולי מימון בהתאמה אישית, לצד מסלולי ליסינג ומסלולי השכרה אטרקטיביים. לקבלת ייעוץ ומידע נוסף, צרו קשר!

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה