close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פריחת השלווה – הרוגע שאתם זקוקים לו על פי תורת הרמבם

מערכת שורשכז אלול, תשפד30/09/2024

כיום יש דרכים רבות לתפוס קצת שלווה אחרי יום עמוס - כמו למשל לשקוע באמבטיה חמימה עם קצף עשיר וריחני, לעסות את הגוף בשמנים ארומתיים שמחממים את השרירים ומשרים שלווה על הנשמה

תגיות:
צליל אסוליןצליל אסולין
צילום: עצמי

צליל אסולין מנכ"לית פריחת השלווה: מי מאיתנו לא זקוק למעט רוגע? אורח החיים המודרני, מירוץ החיים, הלחץ והמתח המאפיינים את תקופת הלימודים, הסטרס מן העבודה או מן החיים האישיים, כל אלו מוכרים כמעט לכל אחד מאיתנו. אך סטרס, לחץ ומתח נפשי לא רק גורמים לנו סבל רב, מעיבים על מערכות יחסים ומעכבים אותנו בדרך להצלחה בחיים, אלא גם עלולים לפגום בבריאותנו ולהחמיר מצבים בריאותיים. לכן חשוב כל כך לדעת איך להרגע וכיצד לתפוס קצת שלווה, לאזן את החיים האינטנסיביים שאנו חיים, ולחוש קלילים. הכירו את פריחת השלווה – מוצרי קוסמטיקה, טיפוח ועזרה באופן טבעי בהשראת

צליל אסוליןצליל אסולין
צילום: עצמי
תורת הרמב"ם אשר מקדמת חיים של איזון ורוגע כמפתח לשיפור הבריאות ואיכות החיים.

רוגע ואיזון בחיים
מי מאיתנו לא חש לפעמים שהמתחים והלחצים עומדים להכריע אותו? שהלחץ שמביאים איתם הלימודים, הסטרס במקום העבודה או המתח שבחיים האישיים פשוט בלתי נסבל? לא תמיד אנו יכולים לשנות את נסיבות חיינו, אך אין ספק שכך לא נוכל עוד להמשיך. לחץ ומתח המגיעים בתדירות גבוהה עלולים להפוך אותנו לעצבניים וכעסניים עד כדי חבלה במערכות יחסים או עם חברים טובים, ובמקרים קשים במיוחד, אף לגרום לנו למצבים חרדתיים. הנפש והגוף שלנו קשורים זה בזה, וכשהנפש מתקשה להתמודד עם אתגרי החיים, הגוף מושפע מכך ועלול לפתח שורה של בעיות בריאותיות כגון יתר לחץ דם, סכרת, מחלות לב, שבץ, ועוד. מן הסיבה הזו חשוב מאד לשמור על איזון בחיים, לדעת איך להתרגע ולהתרווח, ובעיקר איך להגיע לרוגע אמיתי.

רוגע ושלווה מן הטבע
הטבע מספק לנו את כל צורכנו, ובין היתר גם צמחי מרפא שונים מהם ניתן להפיק שמנים ארומתרפיים במטרה להפיג מתחים, להתרגע, לחוש את הנפש משתחררת מן הלחצים ומן המתחים, ולקחת לעצמכם את הזמן כדי לחדש את המצברים. הרמב"ם האמין כי שינה מספקת, תזונה נכונה ומאוזנת ומתן מרגוע לנפש הינם העקרונות שדרכם יכול הגוף להגיע למצבו הטבעי, הבריא, בדיוק כפי שהגיע לעולם הזה.

צליל אסולין מנכ"לית פריחת השלווה: כיום יש דרכים רבות לתפוס קצת שלווה אחרי יום עמוס - כמו למשל לשקוע באמבטיה חמימה עם קצף עשיר וריחני, לעסות את הגוף בשמנים ארומתיים שמחממים את השרירים ומשרים שלווה על הנשמה, לקרוא, לשמוע מוסיקה ובעיקר לא לחשוב יותר מדי. אולם עבור רבים מאיתנו זה פשוט לא מספיק. המחשבות לא מפסיקות להתרוצץ, החששות עולים וצפים, והמתחים פשוט לא מרפים. אם גם אתם סובלים ממתח ואינכם מצליחים להפיגו, ייתכן שתצטרכו מעט עזרה מאמא טבע.

פריחת השלווה – המוצרים שיעניקו לכם את השלווה שאתם מחפשים
פריחת השלווה מציעה מגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה, טיפוח וטיפול הנרקחים במיוחד עבורכם כפתרונות טיפוח וטיפול שונים לגוף ולנשמה. פריחת השלווה פועלת ברוח תורת הרמב"ם ובהשראתו לאיזון טבעי של הגוף והנפש באמצעים טבעיים בלבד. לחברה מוניטין של 17 שנים בתחום הארומתרפיה בארץ ובעולם ומנוהלת על ידי צליל אסולין, מומחית בארומתרפיה, צמחי מרפא, תזונה והכנת פורמולות ייחודיות אשר סייעה לאלפי גברים, ילדים ונשים למצוא פתרונות לבעיות גוף ונפש ממגוון סוגים, וממשיכה לפעול כדי לסייע לכל מי שזקוק לקצת עזרה מן הטבע ומחפש פתרונות טבעיים התורמים לחיים מאוזנים ובריאים. המפעל המספק את כל המוצרים הינו ברשיון משרד הבריאות + GMP, והמוצרים כשרים בהשגחת הרבנות בית שמש ובד"ץ הרב רובין . להלן שלושה ממוצרי החברה אשר יכולים להביא למרגוע ולשלוות נפש במקרים של לחץ ומתחים:

רוגע FIX המקורי – רוגע FIX המקורי הינו סירופ צמחים טבעי אשר נרקח במיוחד עבור מצבי לחץ, מתח, חרדה וסטרס. מוצר זה נלקח בטיפות ומתאים הן לילדים מגיל חמש ואילך. המוצר יכול לסייע רבות במצבים של לחץ וסטרס לקראת מבחן או תקופת עומס בעבודה, ויכול לשמש גם כתוסף מזון המקל על חרדה ולחץ אשר נגרמים כתוצאה ממשבר בחיים. עד היום סייע המוצר למאות אנשים להתגבר על תקופות קשות, להצליח יותר במבחנים, להגיע להישגים גבוהים יותר בעבודה ובחיים האישיים, ובעיקר להרגיש הרבה יותר נינוחים ורגועים גם במצבים שנחשבים כמעוררי טריגר רגשי.

קישובית פלוס – קישובית פלוס הינה סירופ צמחים אשר מומלץ לילדים מגיל 5 ומבוגרים הסובלים מהפרעת קשב וריכוז ומתקשים ללמוד, לעבוד או להשתלב חברתית בשל תסמיני התזזיתיות ויכולות קצרות של קשב והתמדה בעת ביצוע מטלות שונות כגון הכנת שיעורי בית, משחק עם חברים, ואפילו אמנות ויצירה. קישובית פלוס עשויה לעזור לכם להתמקד טוב יותר במשימה הלימודית או בעבודה וגם לחוש מעט יותר נינוחים ורגועים. הקישובית יכולה להוות אלטרנטיבה טיפולית טבעית, כמובן רק לאחר ייעוץ עם רופא מומחה בתחום.

RELAX PRO– רוגע פרו הינן קפסולות צמחים המשמשות כתוסף מזון למקרים של חרדה, מתח ולחצים. הקפסולה הרכה מתעכלת בקלות וניתנת לבליעה ללא קושי. התוצאה – פחות לחץ, פחות חרדה, יותר רוגע ושלווה, ויותר איזון בחיים. מומלץ לכל מי שזקוק לתמיכה מן הטבע במצבי חרדה ולחץ מזדמנים וחד פעמיים או במצבים של משבר והחלמה מטראומה.

מהי חשיבותו של הרוגע בחיים שלכם?
רבים מאיתנו כה טרודים במירוץ החיים, במטרות שסימנו לעצמנו, בהישגים שאנחנו רוצים לעצמנו, רוצים להגיע גבוה יותר, מהר יותר ורחוק יותר, ושוכחים שלכל דבר יש מחיר. רבים אחרים מוצאים את עצמם שקועים במשבר עמוק ואינם יודעים כיצד להחלץ ממנו לבדם. כשאנחנו לא יודעים מתי מגיע הזמן לעצור ולמלא את מאגרי האנרגיה שלנו מחדש, או כאשר מאגרי האנרגיה שלנו מדולדלים כל כך עד שאיננו יודעים כיצד נצליח לגייס כוחות לעוד בוקר חדש, חשוב להבין שאם לא נעצור לרגע וניתן לעצמנו הזדמנות להטען מחדש באנרגיה בריאה וחיובית, לא נוכל להמשיך. תורת הרמב"ם קובעת כי הפרת האיזון בנפש עלולה להפר את האיזון בגוף ולהיפך, ולכן על ידי תזונה נכונה, שינה נכונה ומרגוע נפשי וגופני אנו יכולים להביא לאיזון טבעי בדיוק כפי שנבראנו. הרוגע שמגיע ממקור צמחי וטבעי, בין אם אנו נוטלים אותו בבליעה ובין אם אנו מורחים אותו על הגוף כמו למשל שמן ארומתרפי לעיסוי ופינוק הגוף הינו מרכיב חשוב ביותר כדי לאפשר לגוף להחליף כוחות, להתמלא מחדש באנרגיות חיוביות, לזכות בבהירות וראייה חיובית יותר של החיים, להפיג את הפחדים ולהתמודד טוב יותר ובצורה נכונה יותר עם קשיים. כאשר אנו רגועים ונינוחים, קל לנו יותר להגיע להחלטות טובות יותר עבורנו, אשר יקדמו אותנו לעבר חיים בריאים יותר, נעימים יותר ומתגמלים יותר נפשית וגופנית.

פריחת השלווה – זה כל מה שאתם צריכים
צליל אסולין מנכ"לית פריחת השלווה: סובלים ממתח, לחץ, סטרס או חרדה? כדי להגיע לרוגע שאתם זקוקים לו, לתת לטבע לעזור לכם להגיע לשלווה, לריכוז ולבריאות טובה יותר, היכנסו עוד היום לאתר הבית של פריחת השלווה ותוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים המבוססים על צמחי מרפא ואשר נרקחו בהשראת תורת הרמב"ם, הרופא בן 800 השנים שעד היום עולם הרפואה כולו מוקיר ומתפלא על תבונתו הרבה וממצאיו המעניינים. בעזרת פריחת השלווה תוכלו גם אתם להגיע לחיים מאוזנים, בריאים ובעיקר רגועים יותר, עם קצת עזרה מאמא טבע.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה