close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

רול אפ: פתרון קסם לפרסום יעיל עבור העסק שלך

מערכת שורשיד אב, תשפד18/08/2024

דוגמא נהדרת לפתרון יצירתי ויעיל לפרסום הוא הרול אפ. זהו למעשה מעין פוסטר עם אווירה מיוחדת ואלמנטים מיוחדים,

תגיות:
רולאפ
צילום: freepik

בעולם התחרותי של היום, ניתן לראות מגוון רחב של עסקים שמנסים "חשוב מחוץ לקופסא" ולמצוא פתרונות יצירתיים שיוכלו לעזור להם לקדם ולפרסם את בית העסק שלהם. דוגמא נהדרת לפתרון יצירתי ויעיל הוא הרול אפ. זהו למעשה מעין פוסטר עם אווירה מיוחדת ואלמנטים מיוחדים, שניתן גם להשתמש בו בתור תפאורה לבית העסק. בחירה נכונה של רול אפ לא עוזרת לנו רק להעביר את המסר מאחורי בית העסק שלנו בצורה חלקה ומשכנעת, אלא גם יכולה לשמש אותנו על מנת לשדר מקצועיות ורצינות במהלך אירועי חברה וכנסים חשובים. ניתן גם להשתמש ברול אפ על מנת לקדם מוצרים ושירותים שונים - אך לפני כן עלינו

רולאפ
צילום: freepik
להבין איך זה עובד, ועל כך החלטנו להסביר לכם במהלך המאמר הבא.

בחירת רול אפ - מהו הגודל הנכון עבור בית העסק שלי?
אין ספק כי הדפסת רול אפ זהו צעד מומלץ עבור כל בית עסק שלוקח ברצינות את העניין של הקידום - אך לפני כן עלינו להבין איזה גודל יתאים לבית העסק שלנו. גודל הרול אפ תלוי בגודל חלל העסק או באזור הייעודי בו נרצה לפרסם. כאשר נרצה לקדם מוצר חדש או לפרסם שירות חדש באמצעות הדפסת רול אפ, תמיד נעדיף לעבוד עם גודל 21X27.9. זהו גודל יחסית קטן, אך הוא משתלב עם כל חלל בעקבות זאת - וזו דרך נהדרת להעביר את המסר על המוצר בגדול ובצורה משכנעת. מנגד, אם נרצה להקים עמדה עבור קידום מוצרים או שירותים בחלל ציבורי שהוא יחסית גדול נרצה לעבוד עם גודל של 85X200.

הגיע הזמן לבחור את העיצוב
אחרי שקיבלנו קצת רקע על הדפסת רול אפ, ובחרנו את הגודל הרצוי עבור מטרת הקידום הספציפית - הגיע הזמן לבחור את סגנון העיצוב. היום ניתן למצוא אצל מקומות שזהו תחום ההתמחות שלהם כמו מכון העתקות מגוון רחב מאוד של עיצובים שונים, כך שתמיד נוכל לקבל השראה מסגנונות מסוימים ולאחר מכן להתאים אותם לבית העסק שלנו. באופן כללי, מומלץ לקבל ייעוץ על העיצוב כך שתוכלו לבצע בחירה איכותית יותר.

מה כותבים ברול אפ בדרך כלל?
רגע לפני שאתם יוצרים קשר עם מכון העתקות- עלינו קודם כל להבין מה עלינו לכתוב ברול אפ בכלל. בדרך כלל המלל אמור להיות קשור גם לגודל הרול אפ. אם יש לנו הרבה שטח ואנחנו עובדים עם רול אפ גדול - נוכל כמובן לכתוב המון מלל. מנגד, אם בחרנו רול אפ קטן - נרצה לשמור על המסר קצר וקולע. באופן כללי, תמיד נרצה להקפיד על כתיבת מסר מתומצת, חשוב לזכור כי הלקוח הפוטנציאלי אמור להבין מה אנחנו רוצים ממנו, למה זה משתלם לו - ולהבין את שתי הנקודות האלה במהירות.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה