close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

נעלי ריבוק - כשהסטייל פוגש את הנוחות

מערכת שורשכב אב, תשפד26/08/2024

מחפשים נעלי ספורט אופנתיות מנצחות? המותג ריבוק נחשב לאחד האהובים ברחבי העולם, שלא מפסיק לשדרג ולהפתיע כל פעם מחדש לילדים, גברים ונשים

תגיות:
נעלי ריבוק.png
צילום: pixabay

ריבוק הוא מותג וותיק שאתנו שנים רבות, והוא למעשה החל את דרכו בשנת 1895 בבולטון, אנגליה. החברה, שהוקמה תחילה בכלל תחת השם J.W. פוסטר ובניו, התמחתה בייצור

נעלי ריבוק.png
צילום: pixabay
נעלי ספורט באופן ידני. השם "ריבוק" ניתן רק בשנת 1958, והוא מקושר לאנטילופה הדרום אפריקאית, סמל של חן, חוזק ואינטליגנציה.

לאורך השנים, ריבוק עברה תהפוכות מרתקות רבות. בשנות ה-20 של המאה הקודמת, הנעליים שלה הופיעו באולימפיאדת הקיץ בפריז, מה שהביא להכרה בינלאומית של המותג.

בשנות ה-80, המותג הפך לאייקון תרבותי, במיוחד עם השקת ה-Reebok Freestyle, נעל הספורט בהשראהת רטרו ושיק. בשנת 2006, ריבוק נרכשה על ידי אדידס, ובשנת 2021 הועברה לבעלות Authentic Brands Group, שהמשיכה את מורשתה כשחקנית בולטת בתחום הספורט והאופנה.

לאורך דרכה, ריבוק תמיד הצטיינה בגישה חדשנית להנעלה וכן לביגוד ספורטיבי. היא הציגה פריצות דרך טכנולוגיות כמו מערכת הכוונון "Reebok Pump" - מנגנון ניפוח פנימי שמספק נעילה סביב הקרסול וכמו כן, טכנולוגיית הייצור "Liquid Factory". בשנת 2024, המותג אף השיק חוויית התאמה אישית של נעלי ספורט באמצעות בינה מלאכותית, משלבת טכנולוגיה ואופנה מודרנית.

ריבוק בולטת בנוכחות שלה גם בתרבות הפופולרית, במיוחד בשנות ה-80 וה-90, כשהיא נקשרה לטרנדים בעולם הכושר ולספורטאים בולטים. המותג לא עוצר לרגע והוא ממשיך להתפתח ולהתאים את עצמו לסטייל הנוכחי תוך שמירה על המחויבות לביצועים גבוהים וטכנולוגיות ומגמות עדכניות.

מה מיוחד בנעלי המותג?
נעלי ריבוק מתהדרות במגוון תכונות המותאמות לצרכים הייחודיים של ספורטאים ובכלל למי שמחפש נעליים איכותיות אשר משלבות נוחות וביצועים מעולים מבלי לוותר על שיק.

ראשית, ריבוק משקיעה רבות בריפוד הנעליים והיא משלבת במבנה של הנעל קצפים קלי משקל כמו Floatride Energy, להבטחת נוחות מרבית גם בזמן האימונים הקשים ביותר – קצף זה בעצם מתאים את עצמו לתנועה על ידי העברת אוויר מתחת לרגליים. שנית, הנעליים של המותג נושמות היטב, עם רשת או חלק עליון Flexweave המאפשרים זרימת אוויר טובה ושמירה על הרגליים קרירות.

לצד האלמנט הבלתי מעורער של הנוחות, נעלי ריבוק מצטיינות גם בעמידות ובתמיכה. הן עשויות מחומרים עמידים בעלי תוחלת חיים ארוכה, עם מבנים תומכים כמו צווארונים מרופדים וקליפסי עקב TPU. כך הן מותאמות לעמוד בפעילויות הספורטיביות גם תובעניות במיוחד. מנגד, הן כוללות סוליות חיצוניות גמישות וכן סוליית ביניים להשגת איזון ויציבות. דגמים שונים מתאימים לסוגי קשתות וצורות רגליים שונות, ומספקים אפשרויות למי שזקוק לתמיכה נוספת או ריפוד.

ניתן למצוא דגמים למגוון פעילויות מנעלי ריצה מעוצבות עם תכונות כמו יכולת נשימה, בלימת זעזועים וחומרים קלים כדי לשפר את הביצועים והנוחות דרך נעליים לאימוני אירובי, מכון כושר ועוד - לרוב אלה יש בסיס יציב יותר ועמידות להתמודדות עם אימונים מגוונים ותרגילים בעלי השפעה רבה וכן נעליים המתמקדות בסטייל ונוחות הנתאמה ללבוש.

ללכת על סטייל
ומה לגבי המראה? המותג מציע מגוון עצום של סגנונות, מקז'ואל ועד לאימונים אינטנסיביים. כל זאת, תוך שמירה על איכות הביצועים והתאמה לצרכי המשתמשים וכמובן ללוק.

החל מעיצובים בהשראת רטרו ועד למראה מודרני ואלגנטי. לעתים קרובות הדגמים כוללים צבעוניות נועזים ומיתוג ייחודי. בין נוחות עם קצף ו-DMX Microbubbles, דרך נעליים מיוחדות לאימונים אינטנסיביים ועד Reebok Floatride Energy לריצה המאופיינות בחלק עליון נושם וקל משקל השומר על הרגליים קרירות ונוחות. חפשו את הנעליים המקוריות בחנויות שמציעות אותן במחירים אטרקטיביים וגם את הבשורות האחרונות מבית היוצר של המותג.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה