close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חשמלאי מקצועי בגבעתיים

מערכת שורשה אדר, תשפג26/02/2023

לפרטים אודות התקנה של מערכת "אטמור", וכן להתקנות, בדיקות ותיקונים נוספים הקשורים למערכת החשמל- צרו קשר עם האתר ”החשמלאי שמציל“

תגיות:
חשמלאי

לא פעם אנו נתקלים בסיטואציה שמצריכה אותנו לאתר חשמלאי מוסמך בגבעתיים. זה יכול להיות לתיקון של תקלה כמו קצר חשמלי שחוזר על עצמו וזה יכול להיות גם לצורך התקנה של מכשיר חשמלי כזה או אחר. בכל אופן, במידה והתיקון או ההתקנה דורשים התעסקות עם ארון החשמל ו/או עם חיווטים ותשתית, תמיד מומלץ לקרוא לחשמלאי מוסמך. הפעם בחרנו לספר לכם על אחד המוצרים החשמליים הפופולארים אצל משפחות בישראל. אטמור.

חשמלאי בגבעתיים

חשמלאי
להתקנת אטמור
מכירים את הסיטואציה שאתם מתקלחים להנאתכם אחרי יום מתיש ועמוס, אך פתאום באמצע המקלחת המים החמים נגמרים להם ואתם מחליפים את המקלחת המפנקת במקלחת קרה ולא ממש כייפית? התקנת אטמור באה למנוע מצב שבו המים החמים נגמרים באמצע המקלחת ואף חוסכת הדלקת ממושכת של הדוד. האטמור הוא למעשה סוג של מחמם מים חשמלי שתפקידו לחמם את המים עוד לפני שאנחנו נכנסים להתקלח. בשונה מדוד, האטמור לא אוגר את המים והוא מותקן בצמוד לברז של הכיור או של המקלחת.


מה נדרש לצורך התקנת אטמור?
התקנה של אטמור יכולה להתבצע אך ורק על ידי חשמלאי מוסמך. יש התקנות בהן נזדקק גם לחשמלאי מוסמך וגם לאינסטלטור, תלוי כמה ההתקנה מורכבת. באופן כללי מדובר בתהליך יחסית פשוט הדורש חיבור למערכת המים ולמערכת החשמל.

החשמלאי צריך לחבר את האטמור לקו חשמל עבה של לפחות 4 מ“מ שמגיע באופן ישיר מלוח החשמל משום שמדובר במוצר חשמלי שדורש הרבה אנרגיה. ברוב הבתים והדירות בישראל אין תשתית קיימת עבור האטמור, לכן החשמלאי צריך להתקין קו חשמל לפני שהוא מחבר את המכשיר.

אטמור יתרונות מול חסרונות
נתחיל דווקא בחסרונות. ככל שהמים שיוצאים מהמערכת יותר חמים, ככה הזרם חלש יותר ולכן צפוי שתרגישו זאת כבר מהמקלחת הראשונה. בנוסף, מבחינה בטיחותית, מים וחשמל יכולים להיות מאוד מסוכנים ביחד ולכן חובה להזמין חשמלאי מנוסה המתמחה בהתקנת אטמור שיקפיד על כל כללי הבטיחות.

יש למקם את המכשיר באזור עם מעט מים ולחות. גם בהיבט של צריכת החשמל, יכול מאוד להיות שתשימו לב לעליה בחשבון החשמל משום שהאטמור צורך המון חשמל בהשוואה לדוד למשל. למרות החסרונות של המכשיר, הוא מביא איתו גם לא מעט יתרונות.

הראשון הוא בהתקנה שנחשבת להרבה יותר פשוטה מדוד ואין צורך בתשתית מורכבת. תוך שעה או שעתיים תוכלו להנות ממים חמים. בנוסף, אם אתם לא מתקלחים, אתם לא משלמים על צריכת חשמל, כלומר ככל שתתקלחו יותר זמן ויותר פעמים ביום, ככה העלות של צריכת החשמל תעלה. היתרון השלישי והחשוב ביותר הוא שיש לכם מים חמים מתי שאתם רוצים וכמה שאתם רוצים.

בגבעתיים רוב הדירות ישנות עם 25 אמפר חד פאזי בלבד, שזה אומר שלא ניתן יהיה להתקין אטמור בהספק גבוה בשביל להנות מהמקלחת, כי הוא לא יספיק לחמם מים בזרימה גבוהה.

כמה תעלה לי ההתקנה?
לפרטים נוספים אודות התקנה של אטמור ולהתקנות, בדיקות ותיקונים נוספים הקשורים למערכת החשמל, צרו קשר עם האתר ”החשמלאי שמציל“ ונשמח לסייע לכם בכל שאלה או בקשה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה