close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הראל טל מארח את ישראל דגן: תורה ותפילה

מערכת שורשכז אייר, תשפד04/06/2024

בזמנים של התבודדות ביערות צפת הקדושים- ברגעי דבקות, אהבת ה', שמחה אין סופית וחיבור עם הבורא והבריאה - שמעתי קול בוקע מתוך הנשמה: רוצה רק תורה ותפילה

תגיות:
תורה ותפילה - עטיפת הסינגל מלבן (002)עטיפת הסינגל
צילום: יח"צ
לקראת חג מתן תורה ויום פטירתו של דוד המלך עמוד התפילה, הראל טל משחרר סינגל חדש: 'תורה ותפילה'. חידוש מרענן לשירו ותפילתו של הזמר הברסלבר ישראל דגן, שגם מצטרף אל הראל לביצוע השיר. על ההפקה המוסיקלית של השיר לוי יצחק מאורר.
לפני עשרות שנים, כשהיה בתחילת דרכו בעולם התשובה, המוסיקאי הברסלבר ישראל דגן, כתב והלחין את רחשי ליבו, 'תורה ותפילה'. כעת, קרוב לשני עשורים מאז ראה אור לראשונה, הזמר והיוצר הראל טל מגיש גרסא חדשה ומרעננת לתפילה העוצמתית, בו הוא מארח את דגן בעצמו.

"בזמנים של התבודדות ביערות צפת הקדושים- ברגעי דבקות, אהבת ה', שמחה
אין סופית וחיבור עם הבורא והבריאה - שמעתי קול בוקע מתוך הנשמה: 'רוצה רק תורה ותפילה ויראת ה' טהורה'", משחזר ישראל דגן את רגעי לידת השיר. "מבעד לזרם הדמעות הזולגות מתוך עיני נולד השיר הזה, למען שמו באהבה".

לשיר 'תורה ותפילה', נחשף הראל טל כבר מגיל צעיר. "בימי הנערות בגוש קטיף אהבתי מאוד את שיריו של ישראל דגן. כולם פשיטות, תמימות ולב יהודי חם ובוער לה' יתברך", הוא מתאר. "השיר הזה נגע בי באופן מיוחד. זה אחד השירים שממש עשו אותי יהודי. הייתי יוצא להתבודדות, בחולות, בדיונות ושר אותו שוב ושוב. כך גם במשך השנים אחר כך".

מתוך התחושה שיש בשיר עוצמה נדירה שמצליחה להוציא מעומק הנשמה את הרצונות הכי קדושים, החליט הראל טל להקליט גרסא חדשה ועדכנית של השיר, ולארח את בו את יוצר השיר ישראל דגן. "זכות גדולה בשבילי לשתף פעולה עם ישראל דגן ולבצע אותו ביחד. מקווה בעזרת ה' שהשיר יפתח הרבה לבבות". על העיבוד וההפקה המוסיקלית של השיר, הופקד הפעם לוי יצחק מאורר.




הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה