close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תנור משולב מיקרוגל מומלץ – איך לבחור תנור מיקרוגל?

מערכת שורשכא אב, תשפד25/08/2024

מיקרוגל משולב תנור הוא מוצר עם המון יתרונות שיכול להתאים למשקי בית שונים. חשוב לזכור את כללי הבסיס לבחירת תנור מיקרוגל מנצח כדי שתקבלו את מלוא התמורה למחיר

תגיות:
תנור משולב קרדיט MIDJERNEY
צילום: MIDJERNEY

אנחנו בישראל תמיד

תנור משולב קרדיט MIDJERNEY
צילום: MIDJERNEY
אוהבים לחדש ולהתחדש, בכל תחום. במאמר זה נכיר את אחד המוצרים החדישים והמבוקשים למטבח הביתי - תנור משולב מיקרוגל. מיד נבין כיצד הוא פועל, מהם היתרונות והחסרונות שלו, לאיזה בתים הוא מומלץ במיוחד ואיזה מיקרוגל תנור נחשב למומלץ ביותר.

מה זה תנור משולב מיקרוגל?
תנור משולב מיקרוגל כשמו כן הוא - מכשיר המשלב את עבודתם של שניים מהמכשירים המרכזיים בכל מטבח. הוא משלב טכנולוגיות חימום שונות כמו חום יבש וגלי מיקרו כדי לאפשר בישול ואפייה של מזון. כלומר, מכשיר אחד שניתן להחליט בלחיצת כפתור אם יפעל כמיקרוגל או כתנור. בדרך כלל, תנור משולב מיקרוגל הוא מכשיר המובנה בתוך מקום ייעודי במטבח, בדומה למיקומו של מיקרוגל אינטגרלי. עם זאת, קיימים גם דגמים של תנור משולב מיקרוגל המשווקים בצורה של מיקרוגל דיגיטלי - כאלו שאינם מובנים מראש בתוך ארונית או קיר, אלא יכולים לעמוד בפני עצמם.

תנור משולב מיקרו יתרונות וחסרונות
רק ממבט על המכשיר ניתן להבחין ביתרונות משמעותיים שיש לו על מוצרים אחרים בקטגוריה:

  • העובדה שמדובר על שני מכשירים באחד, מציעה תחילה חיסכון במקום. גם תנור וגם מיקרוגל הם מכשירים בעלי נפח יחסית גדול שיש לפנות להם מקום במטבח. איחוד שלהם לנפח אחד משותף מאפשר גם מיקום נוח יותר וגם חיסכון במקום לטובת מכשירים או משטחי עבודה אחרים.
  • הפונקציונליות של תנור משולב מיקרוגל לא חוסכת רק את המקום, אלא גם זמן. ישנו הזמן שלוקח להעביר את ההכנה ממקום למקום, אך חשוב מכך, ישנו הזמן שמוקדש לניקיון. להשתמש במכשיר אחד שהוא שניים, משמעותו גם לנקות מכשיר אחד פחות.
  • חיסכון שלישי שמאפשר מיקרוגל משולב תנור הוא חיסכון בכסף. במקום לרכוש תנור נפרד ומיקרו נפרד, רכישה של מוצר פונקציונלי כזה חוסכת לכם משמעותית מתקציב הבית.
  • לבסוף, ניתן להכליל ולומר שמוצר כזה הוא יחסית חדיש ועל כן הדגמים שתמצאו ברשתות השיווק כיום יהיו דגמים בעיצוב מודרני שיכולים להוסיף המון לכל מטבח, בייחוד אם רוצים שהוא ישדר יוקרה.

לצד היתרונות הבולטים, קיימים גם מספר חסרונות של המוצר:
  • תקלה במכשיר יכולה למנוע מכם לא רק שימוש בו כתנור אלא גם תמנע שימוש בפונקצייה של מיקרוגל.
  • תנור אפייה משולב מיקרוגל יכול למלא רק פונקצייה אחת בזמן נתון. לכן, אם תרצו לאפות ולחמם בה זמנית, זה לא יתאפשר לכם.
  • תנור משולב מיקרוגל לרוב יהיה קטן יותר בנפחו מתנור רגיל.
למי מומלץ לרכוש מיקרוגל תנור?
עכשיו כשהכרנו את היתרונות והחסרונות של תנור מיקרוגל משולב, אנחנו יכולים קודם כל להבין שמדובר על מכשיר עם הרבה יותר יתרונות על חסרונות באופן משמעותי. שנית, ניתן ללמוד על קהלי היעד שיכולים ליהנות מהיתרונות שיש למוצר להציע. למשל, משקי בית עם מקום מוגבל במטבח שיכולים להרוויח מהחיסכון במקום. אליהם נוספים גם משקי בית עם תקציב מוגבל או עם חיבה למכשירים רב-משימתיים. מיקרוגל תנור יכול להיות מעולה למגוון רחב של משפחות, זוגות ואפילו יחידים, כל עוד בוחרים תנור משולב מיקרוגל מומלץ.

איזה תנור משולב מיקרוגל מומלץ לרכוש?
יש המון דגמים של מיקרו משולב תנור בשוק, אבל לא כל אחד מהם יתאים לכל משק בית. לכן, כשאנחנו מדברים על מציאת תנור משולב מיקרוגל מומלץ, אנחנו מוכרחים להתייחס לצרכים הספציפיים של המשפחה והבית. כלומר, עוד לפני שאנחנו בוחרים את הדגם עצמו, חשוב שנדע מה אנחנו צריכים ממנו, איפה הוא מתוכנן להיות ממוקם, מה יהיה היקף השימוש בו וכמובן - מי הולך להשתמש בו. לאחר שנבין מהן התשובות לכל השאלות האלו (כפי שנסביר בפסקה הבאה), נוכל להתייחס לפרמטרים שיסייעו לכם לקנות מיקרוגל מומלץ. פרמטרים אלו מתייחסים בעיקרם לתקציב שלכם, לאחריות שתקבלו בעת רכישת המכשיר, לעיצוב המכשיר, ולא יזיק גם לבדוק המלצות של לקוחות קודמים.

כך תבחרו תנור מיקרוגל שיתאים לכם בדיוק

ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לבחור את הדגם שיתאים לכם בדיוק מבין כל המבחר הקיים כיום:
  1. התחילו בבדיקה של הגודל לו אתם זקוקים. יכול להיות שזה יושפע מהמקום שיש לכם במטבח וממנו לא ניתן לחרוג, אך במטבחים בהם אין מצוקת מקום, ניתן להחליט על גודל המכשיר בהתאם לכמות המזון שאתם נוהגים לצרוך, לחמם או לאפות בשגרת היומיום שלכם.
  2. לאחר מכן, בדקו אילו פונקציות חשוב לכם שיהיו קיימות במכשיר. כיום יש תנורים עם מספר גדול של פונקציות אפייה, ומיקרוגלים עם פונקציות חימום משתנות. למשל הפשרה, אפיית טורבו, בישול מהיר, צלייה ועוד אפשרויות רבות מתוכן עליכם להבין באילו תשתמשו. כמו כן, תכונות נוספות כמו חיישני חום, מנגנון בטיחות לילדים, אוורור ועוד יכולות להיות לא פחות חשובות מהפעילות עצמה.
  3. ייתכן שחלק מהדגמים יהיו מוגבלים בעוצמת החימום שלהם ובמעלות החום אליהן הם יכולים להגיע. שימו לב לכך בבואכם לבחור תנור משולב מיקרוגל ובחרו כזה שיספק אתכם.
  4. כמו בכל רכישה של מכשיר חשמלי אחר, חשוב לבחור אחד שהממשק שלו יהיה נוח לתפעול עבורכם. בדקו אם השימוש במוצר מרגיש אינטואיטיבי והאם אתם מתנהלים בקלות עם הצג והתוכניות השונות.
  5. לבסוף, שימו לב לרגע שאחרי השימוש - שלב הניקיון. האם יהיה לכם נוח לנקות את המכשיר? האם הוא דורש חומרים ספציפיים שאתם לא משתמשים בהם בדרך כלל? ייתכן שיש לדגמים מסוימים תוכניות ניקיון אוטומטיות שיקלו עליכם.

לסיכום, ניתן להבין שמיקרוגל משולב תנור הוא מוצר עם המון יתרונות שיכול להתאים למשקי בית שונים. חשוב לזכור את כללי הבסיס לבחירת תנור מיקרוגל מנצח כדי שתקבלו את מלוא התמורה למחיר.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה