close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בחירת כסאות שישדרגו את פינת האוכל

מערכת שורשיד אייר, תשעט19/05/2019

לקוחות רבים נהנים כיום מפירותיהן של טכנולוגיות ייצור מתקדמות בתחום הרהיטים, לרבות פינות אוכל ובמיוחד כיסאות איכותיים, יפים ונוחים. אתם מוזמנים ליהנות

תגיות:
kitchen-2174593_600
השיקולים לבחירת כיסאות לפינת האוכל משלבים את האיכות והנוחות עם החזות והנראות. יש המעדיפים לשלב בפינת האוכל כיסאות שנראים תעשייתיים, או כאלה שניתן לראות בפאבים ובברים. ניתן לשדרג את פינת האוכל לא רק בצורת הכיסאות ובגודלם אלא גם בעיצובם: חומר הריפוד, צבעיו.

לפני הכל, אמור להנחות אתכם בבחירת הכיסאות הגודל שלהם. חשוב להקפיד על מרווח של כ- 15 ס"מ בין כיסא אחד למשנהו, כדי שאפשר יהיה להזיזם ללא חיכוך ביניהם.

התשובה לשאלה האם לרכוש כיסאות עם משענת לגב או בלעדיה, תלויה בהעדפה שלכם. אין ספק כי כסאות ללא משענת קלים ונוחים יותר להזזה.
kitchen-2174593_600
מן הסתם הם עשויים להיות זולים יותר.

אם אתם מקפידים לעצב כל חלל ומתחם בבית וכל פריט ריהוט בו, חשוב שתקפידו גם על עיצוב פינת האוכל בכלל ועל בחירה מוקפדת של כיסאות בה בפרט.

חשוב לציין, כי ניתן "לשחק" עם הכיסאות בין סגנונות שונים. לדוגמה: כיסא תעשייתי, "קר" ומתכתי ניתן "לחמם" באמצעות כרית רכה עם ריפוד בד יפה, חמים וביתי.

אבל לפני כל עיצוב חשוב לבחור כיסא שיהיה לכם נוח לשבת עליו. בחרו כיסא חזק, יציב- בין אם הוא בעל רגלי עץ ובין אם הוא בעל רגלי מתכת.

אם אתם רוצים שדרג כיסאות קיימים על ידי הוסת ריפוד, חשוב להקפיד על בחירת סוג בד שניתן לנקות אותו בקלות. התייעצו עם אנשי מקצוע, כדי למנוע מעצמכם עגמת נפש. אחרי הכל, בבית שיש בו ילדים קטנים ( של המארחים או של האורחים) תמיד קיים חשש מפליטות על הריפוד...

כאשר מדובר בריהוט ברור כי מדובר בטעם ובהעדפה אישיים. עם זאת בבחירת כיסאות חשוב לשקלל את שיקול הנוחות ואולי אף להעמידו במקום הראשון במכלול השיקולים. כיסא יפה ככל שיהיה לא יהיה מתאים אם הוא לא יהיה נוח. ארוחות משפחתיות מזמנות אפשרות לשהות יחדיו במשך זמן ממושך, ואיש לא רוצה להרגיש אי נוחות במהלכן, ודאי לא כזאת הנגרמת מכיסא שאינו מתאים.

ההיצע של כיסאות לפינות אוכל גדול. העושר שעשוי להקל על הבחירה מצד אחד- עלול להקשות עליה מצד שני. אנשי מקצוע בתחום זה ישמחו לסייע לכם לאחר אפיון והגדרת הצרכים, הרצונות, ותיאום ציפיות בנושא זה.

פינת אוכל מהווה בבתים רבים את אזור הנוחות בבית, מקום שיש המעדיפים את הישיבה בו על פני ישיבה בסלון, בין השאר מאחר שהוא יוצר ומאפשר תחושה של קרבה ואינטימיות. אם אתם רוצים לשדרג את פינת האוכל בכיסאות שנועדו בעיקר להרשים את האורחים, לא בטוח שאתם עושים את הדבר הנכון, אבל זו, כמובן, זכותכם...

לקוחות רבים נהנים כיום מפירותיהן של טכנולוגיות ייצור מתקדמות בתחום הרהיטים, לרבות פינות אוכל ובמיוחד כיסאות איכותיים, יפים ונוחים. אתם מוזמנים ליהנות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה