close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

צ'ק ליסט לארגון אירוע משפחתי בלתי נשכח

מערכת שורשיז כסליו, תשפב21/11/2021

לא משנה אם מדובר בארגון של אירוע ברית או בחתונה, הכנו עבורכם צ'ק ליסט שיעזור לכם בארגון האירוע

תגיות:
רשימת מטלות
עומדים לארגן אירוע משפחתי? לא משנה אם מדובר בארגון של אירוע ברית או בחתונה, הכנו עבורכם צ'ק ליסט שיעזור לכם בארגון האירוע, פשוט סמנו וי ותוכלו להגיע אל האירוע שלכם מוכנים יותר.

? הגדירו
רשימת מטלות
את התקציב שלכם. חשוב מאוד לבצע זאת בשלב הראשוני ביותר שכן התקציב ישפיע על כל האירוע שלכם ואם תגדירו אותו מראש בצורה מדויקת תוכלו לעמוד בו בצורה טובה ולא להגיע לחריגות.
? בחירת האולם או הלוקיישן לאירוע. חשוב ללכת לפגישה בכמה מקומות שונים ולבצע השוואה ביניהם על מנת שתוכלו לבחור את המקום המתאים ביותר לאירוע שלכם.
? קביעת התאריך של האירוע. כאשר אתם קובעים את התאריך בדקו אותו היטב, גם מבחינת התאריך העברי בכדי לוודא שהוא לא נופל על חג או יום מיוחד אחר.
? הכנה של רשימת מוזמנים וקביעת מספר האורחים. קחו בחשבון כי יכול להיות שינוי ברשימת המוזמנים של פחות ב 20%-30% בשל חוסר זמינות של חלק מהמוזמנים כך שאל תסגרו עם אולם לברית מספר מנות מדויק כמספר המוזמנים.
? הודעה לחברים ולבני המשפחה לשמירת התאריך. כדאי להודיע כמה שיותר זמן מראש על מנת שהאנשים החשובים לכם ישריינו את התאריך הזה.
? בחירת תקליטן או שירותי מוזיקה
? בחירת צלם - אל תשכחו לבדוק תיקי עבודות על מנת לבדוק את איכות העבודה שלו.
? אופציונאלי - בחירה של מעצב לאולם או למקום בו תקיימו את האירוע. זה יכול להיות מעצב לאולם כולו או אפילו מעצב לפינות ספציפיות כמו עיצוב חופה, עיצוב פינת צילום בבריתות או בר/בת מצווה, עיצוב של בלונים ועוד.
? רכישת ביגוד לאירוע לעצמכם ולמשפחה הגרעינית. אם מדובר בחתונה עליכם להקדיש לכך אפילו זמן רב עוד יותר בבחירה של שמלת הכלה וחליפת החתן.
? בחירה של מאפר/ת ומעצב/ת שיער.
? עיצוב, הדפסה ושליחת הזמנות למוזמנים. כדאי מאוד גם לבקש אישורי הגעה כדי להיות בטוחים בכמות האורחים העתידים להגיע ולהיות מוכנים בהתאם.
? במידה ומדובר בחתונה - יש לפתוח תיק ברבנות ולקבוע עם רב מחתן, בין אם דרך הרבנות ובין אם בחירה של רב פרטי.
? בחירה והזמנה של אטרקציות לאירוע בהתאמה לסוג האירוע ולקונספט אותו אתם בוחרים.
? בחירה של שירותים נלווים כמו בר קינוחים, פירות וכדומה
? מזכרות לאירוע
? הזמנת רכב שיסיע אתכם למקום האירוע ועיצוב הרכב, במיוחד אם מדובר בחתונה או באירוע אליו אתם רוצים להגיע בכניסה מרשימה ומיוחדת.
? הסעות לאורחים אל האירוע, בייחוד אם המקום שבחרתם נמצא במרחק ממקום המגורים המרכזי של רוב האורחים המגיעים.
? פגישת תיאום עם איש המוזיקה לבחירת שיר הכניסה, סלואו, הקלטות מיוחדות וכל דבר דומה שתרצו למהלך האירוע.
? שליחת תזכורות לספקים וסגירה של פרטים אחרונים מול כולם.

ועכשיו אתם מוכנים.
שיהיה במזל טוב!
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה