close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

צריכים לבחור עורך דין? כך תעשו זאת בתבונה

כו טבת, תשפ23/01/2020

בכדי לבחור עורך דין מכל תחום, בין אם זוהי רשלנות רפואית או אפילו עבירה על החוק של אדם אחר שפגע בכם, חשוב לוודא כי בעל המקצוע שיסייע לכם יהיה מומחה בתחומו

תגיות:
מגזין משפטי
אם נקלעתם למצב שבו אתם זקוקים לעזרה משפטית, כנראה שמדובר בסיטואציה בלתי נעימה המצריכה עזרה מקצועית ושאינכם יכולים לטפל בה בכוחות עצמכם. בכדי לבחור עורך דין מכל תחום, בין אם זוהי רשלנות רפואית או אפילו עבירה על החוק של אדם אחר שפגע בכם, חשוב לוודא כי בעל המקצוע שיסייע לכם יהיה מומחה בתחומו ובעיקר בעל ניסיון רב בטיפול בתיקים דומים.
כיצד מוצאים פרקליט בעל ניסיון בתחום של התיק שלכם

השיטה הישנה והטובה של "מפה לאוזן" שהיא רלוונטית מאוד לסינון חברות ושירותים שונים, לא תמיד עובדת במקרה של עורכי דין וזאת מכיוון שבקשר עם פרקליטים חשובה התקשורת
מגזין משפטי
הבינאישית. האופן שבו עורך דין מסוים טיפל בחברכם הטוב, לא תמיד יתאים לכם. עיון בתוך מגזין משפטי ובפרסומים באינטרנט בכלל, יכול לסייע לכם יותר ובמיוחד שבאתרים של עורכי דין תוכלו להתרשם היטב מהניסיון הרשמי שלהם.

לא יודעים איך לבחור עורך דין? הנה כמה עצות חשובות
גם אם קיבלתם בתוצאות החיפוש שלכם עשרות שמות של פרקליטים שונים, חשוב לבחור כמה מהם בכל זאת ולא את כולם ולבצע מיון ראשוני, בהתאם לדרישות שלכם בתור הלקוחות הפוטנציאליים שלהם. אחד מהדברים שתוכלו לעשות הוא למשל לסנן לפי מקום המשרד, סוג ההתמחות וכן לפי התנאי הפשוט של "משרד עורכי דין" או "פרקליט פרטי". נסו להתייעץ טלפונית עם עורך הדין הייעודי ולהבין כבר בשיחה האם הוא עונה על הצרכים האישיים שלכם ונראה לכם שהוא יכול להעניק לכם ליווי וייצוג מתאימים. בהמשך, תוכלו לבחור עורכי דין ספורים שעמם תקבעו פגישה ראשונית ובלתי מחייבת, שלאחריה תבחרו את האדם שיהיה אחראי על התיק שלכם.

כמה יעלו שירותיו של עורך הדין?
לאחר ששקלתם בכובד ראש ובחרתם כמה עורכי דין שעשויים להתאים, ייתכן שנושא שכר הטרחה יהווה בעיה או לפחות יעלה התלבטות בלבכם. שימו לב שפרקליטים בעלי ניסיון של שנים, אשר יש מאחוריהם ייצוג נכבד של מקרים דומים לזה שלכם, כנראה ייגבו שכר גבוה יותר מאשר עורך דין צעיר שזה עתה סיים את לימודיו. בהתאם למקרה שבו אתם מעורבים ולמורכבות שלו, תוכלו להחליט האם לנושא שכר הטרחה ישנו משקל כבד, או שלא. לעיתים תעדיפו לשכור עורך דין שיש לו משרד משלו ולפעמים תרצו את סיעור המוחות הקיים במשרד של כמה עורכי דין. נסו לבחון עם עצמכם, איזו דרך מתאימה לכם יותר והאם שווה לכם להשקיע את כל כספכם על מנת "לצאת" ממקרה מסובך במיוחד, שגרם לכם לנזק רב או במקרה ואתם נמצאים בצד השני של הסקאלה ובעצמכם ביצעתם עבירה שהעונש בצידה הוא שנים רבות בכלא. בסיטואציה כזו, ייתכן ששכר טרחה גבוה עבור ייצוג משפטי של עורך דין בכיר, בהחלט יהיה שווה את ההשקעה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה