close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

נופש חברה עם טוויסט: מה אתם עושים כדי לגרום לצוות שלכם לצאת מאזור הנוחות?

מערכת שורשיד תשרי, תשפה16/10/2024

תגיות:
resized_image_1728984256742_4619
צילום: פינץ׳ הפקת אירועים
נופש חברה זה לא רק הזדמנות להירגע. זה הרגע לקחת את הצוות שלכם ולגרום לו לפרוץ גבולות. להוציא אותם מאזור הנוחות, לשבור את השגרה ולגרום להם להרגיש כמו שהם מעולם לא הרגישו. הרבה פעמים, אנחנו נופלים לתבנית של "בטן-גב," אטרקציות מוכרות ואותה חוויה חוזרת. הגיע הזמן לעשות שינוי, לתת לעובדים חוויה שלא ישכחו ולהעניק להם כלים אמיתיים שיחזקו את העבודה שלהם.

למה בכלל להוציא מהנוחות?
קודם כל, כשאתם מוציאים את הצוות שלכם מאזור הנוחות, אתם מייצרים חוויות אמיתיות. אלה הרגעים שגורמים לעובדים להתבונן פנימה, לאתגר את עצמם ולגלות כוחות
resized_image_1728984256742_4619
צילום: פינץ׳ הפקת אירועים
חדשים. השגרה היא המקום שבו אנחנו חוזרים שוב ושוב על אותם דפוסים. אם אתם רוצים לשפר את ביצועי הצוות ולגרום להם לחשוב אחרת – אתם צריכים לגרום להם להרגיש אחרת.

בואו נסתכל על זה כך – האנשים שמצליחים לפרוץ גבולות בחיים שלהם הם אלה שמוכנים להתמודד עם אי-נוחות, עם הפחד, עם ה"לא יודע". אם אתם רוצים להעצים את העובדים שלכם, לגרום להם לעבוד יחד בצורה טובה יותר ולהעניק להם את ההזדמנות לצמיחה, אתם צריכים לאתגר אותם. לכן, נופש חברה זו ההזדמנות המושלמת להוציא אותם מהמקום הבטוח וליצור חוויות שבונות.

איך עושים את זה? קבלו 6 רעיונות לנופש חברה עם טוויסט שיעיף אתכם
אירועי חברה בחו"ל – לצאת מהקופסה, פשוטו כמשמעו
אם אתם רוצים לשבור את השגרה באמת, תחשבו רחוק – ממש רחוק. נופש חברה בחול הוא הדרך האולטימטיבית להוציא את העובדים מאזור הנוחות, ולא רק במובן הפיזי. כשמארגנים נופש מעבר לים, זה לא רק שינוי של הנוף, אלא גם הזדמנות לחשוף את הצוות לתרבויות חדשות, נופים עוצרי נשימה, ומצבים שהם לא מכירים, על מנת להכיר אחד את השני בתנאים הכי ייחודיים ליצירת קשרים אמיתיים וברי קיימא.

נופש כזה יכול לכלול להיות מורכב ממלא סגנונות של פעילויות, כמו סיור קולינרי בשווקי אוכל מקומיים, טיפוס על הרי האלפים, צלילה באיים המלדיביים כחלק מריזורט פרטי, תחרות ספורט ימית באיים המטריפים של יוון ועוד אינסוף של אפשרויות שיעיפו אתכם לחלל. כל חוויה בחו"ל מביאה איתה תחושת התרגשות והרפתקה, והיא מאפשרת לעובדים להיפתח לדברים חדשים ולחזק את הקשרים ביניהם בצורה שלא הייתה מתאפשרת בגבולות המוכר והידוע. בטח לא בארץ הקטנה שלנו שאנחנו מכירים בה כל פינה.

באירוע חברה בחו"ל יש גם יתרון נוסף – ההתרחקות מהמקום המוכר מאפשרת לעובדים להתחבר מחדש ברמה עמוקה יותר, בלי הטרדות של היומיום. זה הזמן שהם באמת יכולים להתמקד בחוויה, לשחרר, ולצאת מהשגרה לחלוטין.

2. חוויה אקסטרימית – אל תפחדו לנסות את מה שלא חשבתם לעשות
אוקיי, זה לא מתאים לכל אחד ואחת, אבל אתם תתפלאו כמה עובדים יפתיעו אתכם כשאתם מציעים להם לעבור חוויות אקסטרים. זה לא חייב להיות קפיצת בנג'י (אלא אם כן אתם באמת רוצים לעשות משהו מטורף), אבל זה יכול להיות יום של מסלול אתגרי, טיפוס הרים, רפטינג או כל פעילות שמוציאה את האנשים משגרת המשרד ומכניסה אותם לעולם שבו האדרנלין שולט. לא רק שזה משחרר מתח, זה גם גורם להם להבין שהם יכולים לעשות הרבה יותר ממה שהם חושבים.

3. סדנת הישרדות בטבע – לקחת את הדברים לשלב הבא
מה אם תיקחו את העובדים למקום שבו אין Wi-Fi, אין חדרי ישיבות ואין קפיטריה? תשלבו חוויות כמו בניית מחסות, הדלקת אש או ניווט בשטח. העובדים ילמדו לעבוד יחד כדי לשרוד, לתכנן, להפעיל חשיבה יצירתית ולפתור בעיות אמיתיות. זה לא רק מחזק את הקשרים בין הצוות, אלא גם מלמד אותם להתמודד עם מצבי לחץ ועם אתגרים אמיתיים.

4. סדנת קרקס – להוציא את כולם מהשגרה עם אקרובטיקה ואומנויות קרקס
לא מדובר כאן רק באטרקציה משעשעת, אלא בהזדמנות ללמד את העובדים להתמודד עם פחדים ולפרוץ גבולות פיזיים ומנטליים. חוויות כמו הליכה על חבל, קפיצות טרמפולינה או אפילו להטוטי אש דורשות מהמשתתפים להתמקד ולהתגבר על פחדים. זהו תהליך שלא רק מחזק את הכושר הגופני, אלא גם מגביר את הביטחון העצמי ואת תחושת ההישג. תחשבו על זה כעל סדנת גיבוש, אבל בגרסה צבעונית ומשוגעת יותר.

5. משחקי תפקידים חיים – להפוך את כולם לשחקנים בהצגה ענקית
נופשים רגילים הם חוויה מהנה, אבל למה לא לקחת את זה לרמה הבאה עם משחק תפקידים חי? תוכלו ליצור תרחישים שונים שבהם העובדים מתמודדים עם אתגרים כמו פתרון תעלומות, חיפוש אחר אוצר או אפילו סיפור שלם שבו הם משחקים את הדמויות הראשיות. זה מגביר את תחושת ההרפתקה, מפתח את היצירתיות ומלמד את הצוות לחשוב מחוץ לקופסה.

6. חוויה קולינרית עם טוויסט – סדנת בישול בתנאי שטח
ארוחות שף מפנקות זה נחמד, אבל אם אתם רוצים להוציא את העובדים מאזור הנוחות, תגרמו להם לבשל את הארוחה בעצמם – ובתנאים שלא ציפו להם. תחשבו על סדנת בישול בטבע שבה המשתתפים צריכים לאסוף את המצרכים, להקים מדורה ולבשל בעזרת כלים בסיסיים. החוויה הזו מלמדת את העובדים לשתף פעולה ולהשתמש במשאבים מוגבלים, כל זאת תוך כדי שהם מתענגים על המאכלים שהכינו במו ידיהם.


תמונה: פינץ׳ הפקת אירועים

איך זה משפיע על העבודה בפועל?
להוציא את הצוות מאזור הנוחות זה לא רק רגע כיפי. מדובר בתהליך שבונה כישורים שיש להם השפעה ישירה על העבודה במשרד. כשהעובדים מתמודדים עם אתגרים מחוץ לשגרה, הם לומדים להתמודד עם קשיים ולחשוב בצורה יצירתית יותר. זה מפתח את היכולת להתמודד עם מצבי לחץ, מגביר את הקשרים בין העובדים ומעצים את תחושת הביטחון והאמון בתוך הצוות.

איך לשמור על הרוח גם אחרי הנופש?
נופש חברה עם טוויסט יכול להיות הזדמנות להתחיל תהליך של שינוי, אבל אם אתם רוצים שההשפעה תמשיך גם אחרי שהאירוע נגמר, צריך להמשיך ולפתח את הכלים שהעובדים למדו במהלך החוויה. אפשר להכניס פעילויות יומיומיות שמאתגרות את הצוות, כמו תחרויות קטנות, פינות התנסות במשרד או אפילו ימים של "הפסקה מהשגרה" שמיועדים לפיתוח אישי.

לסיכום, תחשבו רחוק – אתם לא רק מארגנים נופש, אתם בונים צוות
במקום לראות את הנופש כהפסקה מהעבודה, תתייחסו אליו כהזדמנות להעצים את העובדים שלכם, להוציא אותם מאזור הנוחות ולגרום להם לחשוב אחרת. כל חוויה שהיא מעבר לשגרה, היא הזדמנות לצמיחה אישית ומקצועית. כשיודעים איך לשלב פעילויות שמחברות את הצוות ומאתגרות אותו, זה הופך את הנופש למשהו שהוא הרבה יותר מסתם "כיף לעובדים".

אז בפעם הבאה שאתם חושבים על נופש חברה, תפסיקו ללכת על הבנאלי. תכניסו קצת טירוף, תגרמו לעובדים להזיע, לצחוק ולחוות משהו שלא חשבו שאי פעם יעשו. זה לא רק יום כיף – זה יום שיכול לשנות את כל הדרך שבה הצוות שלכם עובד וחושב.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה