
































אני בת 22 סטודנטית והחבר בן 26 סוהר, התארסנו לפני כארבעה חודשים , יום לאחר מכן נודע לי שאחותו יוצאת עם ערבי והיה לי קשה לקבל זאת, אך בשל אהבתי העזה כלפיו, וההסבר שלו שחשש שאעזוב ברגע שיספר לי שכנעו אותי ביותר.
ברצוננו להנשא כעת אך אנו נתקלים בקשיים רבים כעת. אביו נפטר והשאיר חובות שהחבר שלי שילם, משפחתו נתונה במצב כלכלי קשה, ואנו לא נוכל לקבל אף עזרה לחתונה ואפילו לא את הקטנה ביותר.
אנו מתכננים לשלם את הוצאות החתונה מהמתנות, ולגור לאחר מכן אצל הוריי בכדיי לחסוך ואז לעבור, איני יודעת אם זו דרך טובה להתחיל כך את החיים, למרות שמשפחתו לא תומכת אני אוהבת אותו הוא אותי אך הקשיים מקשים עלינו מאוד וגורמים מידי פעמים לויכוחים ובכי בשל המצב הקשה , אך שנינו איננו מרפים.
קשה לי מאוד לקבל את משפחתו בשל מצבם ואימי חוששת שאכנס למשפחה מעין זו ואהרוס את השם הטוב של משפחתנו אשמח אם תוכל לייעץ לי כיצד להמשיך את דרכי שכן הבאתי לפניך את הקשיים שעומדים בדרכי. תודה.

נקודה של חכמה מפרשת השבוע- חקת
נקודה של חכמה מפרשת השבוע- קרח
הלהיטים של ר' שלמה
יוני Z חוזר עם סינגל קיצי חדש: "גאולה"














